תוכן שיווקי
בעקבות כנס ISUG

תירגעו… כל מה שאתם צריכים זה IBM Power ל-SAP HANA שלכם

02/08/2018 10:25
אמת ברמור

ב-18 ביולי נתנה אמת ברמור חסות בכנס ISUG למשתמשי סאפ, שהתקיים תחת הכותרת Relax, all you need is IBM Power for your SAP HANA. מה מרגיע ב-Power, בהקשר של HANA?

פלטפורמת IBM Power for SAP HANA מציעה גמישות רבה יותר, אמינות וביצועים גבוהים. אלה לא רק סיסמאות: הפעלת SAP HANA על IBM Power Systems מאפשרת לכל עומס העבודה של מערכת הסאפ להתקיים על פלטפורמה אחת. הדבר מאפשר לעשות יותר עם פחות חומרה ולהריץ את SAP HANA באמצעות אותה מערכת הפעלה – Linux. צמצום המורכבות באמצעות איחוד מהווה יתרון לעסק ומצמצם סיכונים.

על פי IDC, ארגונים שעומדים באחד מהקריטריונים הבאים יכולים להפיק תועלת משמעותית מהרצת SAP HANA על IBM Power Systems:

  • חברות המשתמשות ב-SAP HANA על תשתיות מבוססות x86 ועומדות בפני ריענון תשתית.
  • חברות המבצעות מעבר מסאפ המבוסס על תשתית חומרתית סטנדרטית ל-SAP HANA.

מוסיף שמיר ניצן, סמנכ"ל המכירות באמת ברמור: "פלטפורמת Power היא בפשטות המערכת המתאימה ביותר להרצת SAP HANA. היא מאפשרת לך לגדול בקצב שלך, ויש בה הן את הגמישות והן את מהימנות הביצועים ביצועים. מה עוד אפשר לבקש?"

על אמת ברמור

אמת ברמור מערכות הוקמה בשנת 2000 והיא חברה בת בקבוצת אמת מחשוב הבורסאית. החברה התחילה את דרכה כספקית פתרונות מחשוב מבית יבמ והיא המובילה בישראל בתחום זה. במהלך השנים הפכה אמת לשותף העסקי הבכיר והמוביל של יבמ – הן מבחינת ההיקף העסקי והן מבחינת הידע והשירותים הטכנולוגיים שאותם היא מספקת.

במרוצת השנים גדלה אמת ברמור והתפתחה: היא רכשה מספר חברות בתחום אבטחת המידע והסייבר, וכיום מונה כ-140 איש.

במהלך השנה האחרונה פיתחה החברה שירות תשתיות ענן מנוהל ללקוחות SAP HANA B1, לפי מודל תשתית כשירות (IaaS), על מנת להוזיל עלויות, לייעל ולקצר בצורה ניכרת את זמני הטמעת המערכות. שירות זה נשען על הידע הרב שנצבר אצלה במהלך השנים ועל שיתופי פעולה עם מטמיעי מערכות SAP B1.

אירועים קרובים