HP משיקה ליין מחשבים ניידים עסקי חדש

בין התכונות שנכללות בעדכון המשמעותי לליין העסקי הקיים ניתן למצוא: צגים בעלי בהירות גבוהה לעבודה בשמש, מסכי מגע, הבטחה לשעות עבודה רבות ללא צורך בהטענה, ועוד יתרונות שמתאימים במיוחד לשימושים עסקיים נפוצים

מחשב עסקי. צילום: יח"צ

HP הציגה השבוע רענון משמעותי לקווי המחשבים שלה, כולל עדכון משמעותי למדי בעבור קו המחשבים הניידים העסקיים של החברה, שמאוגדים תחת הסדרה שנקראת HP Elite 1000.

אחד המחשבים החדשים הבולטים בסדרה העסקית הוא EliteBook x360 1030 G3, נייד עם מסך מגע בגודל של 13 אינץ', שמוגדר על פי החברה כמחשב ההפיך העסקי הקטן ביותר בעולם, עם משקל התחלתי של 1.25 ק"ג ועם עובי של 15.8 מ"מ. שולי המסך דקים במיוחד, מה שעוזר כמובן לגודל ולמשקל של המחשב, והוא מוצע גם עם אפשרות למסך בהיר במיוחד, בעוצמה של 700 ניטים, לעבודה באור שמש.

המחשב המסוים הזה מתחייב לעד 18 שעות עבודה, והוא מגיע גם עם אפשרות לעט אלקטרוני שתומך ב-2048 רמות לחץ. המחשב יהיה מבוסס על מעבדי Core i7 בעלי ארבע ליבות מהדור השמיני של מעבדי ה-Core של אינטל (Intel) והוא יוצע עם עד 32 גיגה-בייט זיכרון וכונן SSD בנפח של עד בטכנולוגיית NVME. המחיר הבסיסי יהיה 1,299 יורו.

HP EliteBook x360 1030 G3_Pinwheel. צילום: יח"צ

HP EliteBook x360 1030 G3_Pinwheel. צילום: יח"צ

HP Elite x2 1013 G1 מגיע עם מסך בגודל 13 אינץ', שלפי HP יושב בגוף שמתאים למסכי 12 אינץ', מה שהופך אותו, לטענתה, למחשב הנתיק העסקי הקטן ביותר בעולם. הוא מבוסס על מעבדי Core i7 vPro מהדור השמיני ועם הרכבי זיכרון שדומים לאלו של חברו לעיל. הוא גם המחשב הראשון שמציע מסך מיוחד שמכונה 'מסך הפרטיות'. הוא מציע גם אפשרות למודם סלולארי, עט אלקטרוני, ומצויד במצלמה לזיהוי פנים, קורא טביעות אצבע, ומקלדת מיוחדת שאמורה לשפר את יעילות העבודה. המחיר הבסיסי יהיה 1,299 יורו.

EliteBook 1050 G1 הוא מחשב עסקי דק גזרה, עם גוף אלומיניום שאמור לספק עוצמה עם מעבדי דור שמיני בעלי ארבע ושש ליבות, ועם כרטיס תצוגה GeForce GTX 1050 של NVIDIA. גם במחשב זה שילבה HP את מסך הפרטיות, וגם עבורו היא מאפשרת לבחור בתצוגה בבהירות גבוהה של 700 ניט לעבודה בשמש. המחשב מגיע עם עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM וניתן לרכוש אותו עם כונן SSD בנפח של עד 4 טרה-בייט. הסוללה שלו אמורה לתמוך ב-16 שעות עבודה לכל היותר, ויש גם מצלמת IR. גם המחשב הזה יימכר במחיר התחלתי של 1,299 יורו.

מעבר לכך הכריזה HP על מסך נייד בגודל 14 אינץ' שמתחבר למחשבים באמצעות כבל בחיבור USB-C וכך מאפשר בעצם לעבוד בתצוגה כפולה במקומות שיש מקום לפתוח אותו לצד המחשב הנייד. המחיר שלו יהיה 199 יורו.

המחשבים הניידים העסקיים החדשים יושקו ביולי השנה, ואמורים להגיע בערך באותה תקופה גם לארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים