תוכן שיווקי

CA – מובילה בריבוע הקסם בחבילות תוכנה לניטור ביצועי אפליקציות

16/04/2018 15:20
CA Technologies

גרטנר (Gartner) דירגה את CA Technologies כחברה מובילה בריבוע הקסם בתחום חבילות תוכנה לניטור ביצועי אפליקציות.

CA Technologies מספקת את CA Digital Experience Insights, פלטפורמת ניטור ו-AIOps הכוללת שירותים משולבים לניהול ביצועי אפליקציות, חוויית משתמש וניטור תשתית.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"אנו מאמינים כי ההכרה של גרטנר נותנת תוקף לחזון שלנו ולפתרון ה-AIOps העונה על הצורך של כל מפעל תוכנה מודרני לספק ברציפות חוויית אפליקציות מדהימה, במיוחד בכלכלה הדיגיטלית של היום", אמר אלי סידיקי, המנהל הכללי של תחום ה-Agile Operations ב-CA.

לדבריו, "תוך שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה, CA Digital Experience Insights משתמשת בארכיטקטורת AIOps פתוחה המסייעת לעסקים להבין כיצד כל קישור בתמהיל המורכב של נקודות קצה, משאבים משותפים וסביבות היברידיות משפיע על חוויית המשתמש, ומאפשר לארגונים הבנה מעמיקה יותר של חוויית הלקוחות הדיגיטלית".

אלי סידיקי, המנהל הכללי של תחום ה-Agile Operations ב-CA Technologies

אלי סידיקי, המנהל הכללי של תחום ה-Agile Operations ב-CA Technologies

על פי גרטנר, "עבור רוב הארגונים, APM נתפס כיום כמרכיב חיוני בפעילויות IT הממוקדות באפליקציות וכ-'גשר', המאפשר DevOps בין הייצור והפיתוח מצד אחד לבין ה-IT והעסק הדיגיטלי מצד שני".

CA Digital Experience Insights מסייעת לצוותי DevOps לתמוך בתוצאות עסקיות, מספקת חוויית משתמש דיגיטלית יוצאת דופן, מאיצה פתרון בעיות באפליקציות, אפילו בסביבות הדיגיטליות המורכבות ביותר – כגון Kubernetes, container, AWS ו-Azure – ומביאה לאופטימיזציה עם מבט לעתיד. פתרון זה מספק מבט מתואם ועקבי לגבי הדברים שמסייעים או פוגעים בחוויה הדיגיטלית.

גרטנר מגדירה חבילות APM כרכיבי תוכנה ו/או חומרה (אחד או יותר) המאפשרים ניטור כדי לענות על שלושה מימדים פונקציונליים עיקריים:

  • ניטור חוויה דיגיטלית.
  • איתור, מעקב ואבחון של אפליקציות.
  • בינה מלאכותית עבור IT Operations (AIOps) לאפליקציות.

"ב-SERPRO (תאגיד פדרלי ברזילאי לשירותי עיבוד נתונים) היה נפוץ מאוד להפעיל חדרי משבר שבהם קיבצנו מומחים מכל התחומים (Dev ,Test ,Ops) כדי לחקור בעיות באפליקציות הנובעות מאיטיות, שגיאות ועוד. הדבר השפיע על חוויית הלקוח, העלויות והיעילות של הצוותים שלנו. לאחר שהתחלנו להשתמש בסביבה שלנו במוצר של CA לניטור ביצועי האפליקציות, הצלחנו לצמצם את הדרישה לחדרי המשבר הללו ב-95%, דבר שהיתה לו השפעה דרמטית על מהימנות האפליקציות, SLAs, פרודוקטיביות ושביעות רצון הלקוחות", אמר פליקס סוטארלי, מפקח IT ב-SERPRO.

"גישות מסורתיות של APM מתמקדות בניטור רכיבי אפליקציות אינדיבידואליים בהגדרות הייצור שלאחר הפיתוח. אנו מאמינים כי הדו"ח של גרטנר מהווה הכרה בפעילותנו לסייע ללקוחות ב-'shift monitoring left' במחזור החיים של פיתוח התוכנה, כך שהפגמים מתוקנים במהירות כדי לספק חוויית משתמש ללא דופי", אמר סידיקי.

מהדורה חדשה של CA Application Performance Management מספקת יכולות ניטור חדשות ומשופרות לסביבות OpenShift ,Kubernetes, Docker ו-VMware. פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

לקבלת עותק של הדו"ח לחצו כאן. מידע נוסף על פתרונות ניטור וניהול ביצועי אפליקציות ניתן למצוא כאן.

* Gartner, Magic Quadrant for Application Performance Monitoring Suites, by Will Cappelli, Sanjit Ganguli and Federico De Silva, March 19, 2018.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר.
מדיה חברתית.
הודעות לעיתונות.
בלוגים.

אירועים קרובים