תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT AWARDS 2017

י.א. מיטווך זכתה במגן מצוינות על הקמת מוקדי שירות דיגיטלי בהכשרה חברה לביטוח

11/03/2018 11:30
מימין לשמאל: סמי ברקוביץ, הכשרה חברה לביטוח; אודליה בשן, הכשרה חברה לביטוח; קובי שטיינר, הכשרה חברה לביטוח; נתנאל שוקרון, הכשרה חברה לביטוח; אופיר בר-אורין, י.א. מיטווך ובניו; פלי הנמר, מייסד ומנכ"ל משותף אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

חטיבת התקשורת ב-י.א. מיטווך ובניו התכבדה בקבלת מגן מצוינות, בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, על הטמעת שירותי מוקד דיגיטלי כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל בהכשרה חברה לביטוח.

במסגרת פרויקט זה שודרגו תשתיות שרתי מוקדי השרות, יושמה מערכת IVR מסוגAVAYA  Experience  Portal הכוללת יכולות מתקדמות לביצוע חיוג חוזר לפונים למוקד ושיפור חווית הלקוח באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים דיגטליים מתקדמים.

פתרונות אלה פותחו ויושמו על ידי מומחי החטיבה במיטווך, יחד עם עובדי צוות הדיגיטל של חטיבת מערכות מידע בהכשרה חברה לביטוח, ומאפשרים ללקוחות שפונים טלפונית למוקד הכשרה חברה לביטוח קבלת מענה אוטומטי הכולל לינק לדפי נחיתה וקבלת מגוון שרותי מידע ועדכון טפסים.

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך, הצלחת פרויקט זה מהווה ביטוי ליכולות המקצועיות הגבוהות של עובדי חטיבת התקשורת בדגש על יישום שירותים דיגטליים של אוויה (Avaya) במערכות מוקדי השירות של הכשרה חברה לביטוח.

י.א מיטווך

י.א מיטווך

עוד מוסיף אופיר, כי זכייה זו מצטרפת לפעילויות פיתוח רחבות שביצעה החטיבה בשנת 2017 בארגונים מובילים בשוק הישראלי, שהינם לקוחות החטיבה ובהם: חברות ביטוח, בנקים, חברות אשראי ועוד. בפעילויות אלו נדרשו מאיתנו לאורך השנה יכולות אינטגרטיביות ברבדים השונים בהם מתמחה חטיבת התקשורת שלנו, כגון: מערכי טלפוניה מתקדמים, מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות ודיגיטל ותשתיות תקשורת. בפרויקטים אלו יישמנו את התפיסה המנחה אותנו בשנים האחרונות מול לקוחותינו, שתמציתה היא – "מחברים קצוות עבורכם".

תפיסה זו מובילה אותנו למצוינות ולהשגת שביעות רצון גבוהה בקרב לקוחותינו הרבים.

לדברי סמי ברקוביץ, סמנכ"ל ראש אגף מערכות מידע בהכשרה חברה לביטוח, "בשנים האחרונות עולם הביטוח עובר שינויים מהותיים בתחומי הדיגיטל והופך להיות הרבה יותר מונגש ללקוחות הקצה. ייחודו של הפרויקט, הוא שילוב מנצח הכולל מתן מענה מהיר ויעיל ללקוחות, שיפור וייעול השירות וחיסכון תפעולי. כלי זה יהפוך את הקשר עם לקוחותינו למתקדם, ובעיקר יעיל יותר לרווחת כל הצדדים. על ידי מהלך זה, שמשתלב באסטרטגיה הרחבה של החברה, אנו מביאים את העתיד להווה לרווחת הלקוחות שלנו".

מיטווך פועלת בישראל זה עשרות שנים ועוסקת בספקטרום רחב של פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בחמישה אתרים בישראל ומשרתת את לקוחותיה הרבים באמצעות חטיבות מקצועיות ייעודיות בתחומים השונים.

אירועים קרובים