וריזון רוכשת את נידל לזיהוי איומים באמצעות למידת מכונה

ענקית הטלקומוניקציה מעוניינת לספק ללקוחות הארגוניים שלה כלים נוספים בכדי לזהות איומים ברשתות באופן אוטומטי

תוצאות שליליות, אבל המשקיעים מרוצים. וריזון

חברת וריזון (Verizon) האמריקנית רכשה את החברה הפרטית נידל (Niddel) כדי לשפר את מנגנון האבטחה שלה, ואת מנגנון התגובה שלה בעבור לקוחות ארגוניים. תנאי העסקה לא הוכרזו.

חברת נידל מציעה איתור ולכידה אוטומטיים, מבוססי למידת מכונה, של איומים. הטכנולוגיה המתקדמת והשירותים שלה בקרוב ישולבו, וישפרו הצעות קיימות של וריזון.

"שימוש בלמידת מכונה לשיפור דיוק המידע מקטין באופן משמעותי את התוצאות החיוביות השגויות ומשפר באופן משמעותי את יכולות הגילוי וההיענות שלנו", אמר אלכסנדר שלגר, מנכ"ל וריזון לשירותי אבטחה. "תוכנת Magnet של נידל היא מערכת חדשנית לציד איומים, ואנו מצפים לשלב את הפתרון האוטומטי הזה לתוך המערכת החזקה כבר של שירותי אבטחה מנוהלים שמציעה וריזון".

נידל נוסדה בשנת 2014, והמוצר הראשי שלה הוא Magnet, תכונה ה"חוקרת את הקשר בין האינדיקטורים לפשרה (IOCs), הטקטיקות, הטכניקות והנהלים (TTPs) המשוערים שלהם, ונתוני יומן או אירועים שנוצרו על ידי הארגון", כתבה החברה באתר האינטרנט שלה.

Magnet יכולה להפוך מיליוני נתונים גולמיים לכדי התראות אבטחה גבוהות, כך שהאנליסטים יכולים להתמקד בחקר מבוסס מידע מוקדם ולהימנע מביצוע של משימות חוזרות ונשנות לשווא. למעשה, נידל מתיימרת לספק פתרון אוטומטי לחלוטין ללא צורך באנליסט אנושי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים