תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של SmartX, יום ה' 7 בדצמבר, מלון דניאל בהרצליה

SmartX מקלה משמעותית על אתגרי אבטחת המידע

15/11/2017 14:01
SmartX

SmartX היא השותפה הגדולה ביותר של Citrix בישראל, מוסמכת כשותף פלטינום ומתמחה בכלל הטכנולוגיות: Networking, דטה סנטר ,Virtualization ,Mobility. החברה מספקת שירותי אבטחה ואופטימיזציה לקהל לקוחותיה באמצעות רכיב ה-NetScaler.

לקראת כנס הלקוחות השנתי של SmartX, שיתקיים ב-7 בדצמבר במלון דניאל בהרצליה, ערכנו שיחה עם אבי דדי, מנהל מחלקת אבטחת המידע בחברה, כדי להתעדכן בפתרונות אבטחת המידע העדכניים מבית Citrix שיוצגו למשתתפי הכנס.

אבטחת מידע – להגן על המשאבים היקרים מכל

ב-2017, חלה עלייה מטאורית בכמות מתקפות ה-Ransomware בעולם. התוקפים נעשו מתוחכמים יותר ומבצעים תקיפות ליעדים רבים, ביניהם גם חברות מישראל.

לפי מחלקת אבטחת המידע של Citrix, כשם שהתוקפים מנסים להיכנס מכל כיוון, חובה להוסיף עוד ועוד מודולים להגנה על הארגון מפני מתקפות אלו. כפועל יוצא, Citrix השיקה את גרסת נטסקיילר 12.0 המציעה יכולות חדשות ומרשימות, אותן נציג במהלך הכנס בהרחבה.

בין החידושים העיקריים בגרסה החדשה ניתן למצוא:

Forward Proxy עבור סינון אתרים – שימוש ב-NetScaler עבור יציאה מאובטחת מהארגון החוצה לאינטרנט, כולל חוקה חכמה ו-URL Filtering על-פי 180 קבוצות ידועות מראש, Whitelist \ Blacklist ,SSL Interception, חיבור ל-ICAP עבור סריקת Malware ו-Antivirus ועוד.

https://www.citrix.com/blogs/2017/08/08/announcing-netscaler-secure-web-gateway-solution-in-netscaler-12-0.

תמיכה מלאה בפרוטוקול ה-PCoIP של VMWare – כולל Single Sign-ON,2 Factor Authentication, גישה מאובטחת SSL, פורטל התחברות אחד גם לאפליקציות Citrix, RDP ו-VMware.

Native OTP – מהיום רכיב ה-NetScaler הוא שרת RADIUS ושליחת One Time Password! הנ"ל מקנה חיזוק יכולת אימות המשתמשים והוספת אפשרות להזדהות ב-2 Factor Authentication ללא שימוש ברכיבי RADIUS צד שלישי.

תמיכה מלאה ב-TLS 1.3 – פרוטוקול ההצפנה החדיש ביותר אשר שוחרר לפני מספר שבועות זמין לשימוש ב-NetScaler לצורך הגנה מיטבית מפני מתקפות אפליקציה.
תפעול הניהול – פישוט נושא ניהול רכיבי ה-NetScaler, תמיכה ב-Configuration Rollback ,Revisions ועוד.
Microsoft Intunes – ניהול חוקת Microsoft Intune Managed Browser דרך ה-NetScaler לגישה לשירותים פנים-ארגוניים בתצורת Micro VPN.

מערך הניטור המרכזי הוא מרכיב חשוב בהתמודדות עם האיומים.

● צוות ה-NOC בארגון לא יכול להיות עיוור ליוצא ונכנס ברשת שלו, ועליו להישאר עם האצבע על הדופק ולדעת על כל אירוע. לשם כך כתבה Citrix את מוצר ה-NetScaler MAS (ר"ת Management Analytics System) המשמש כרכיב מרכזי לצרכי:
● ניהול מרכזי של רכיבי ה-NetScaler ברשת.
● צפייה בנתוני אמת לכלל התעבורה העוברת דרך הרכיב כולל: HTTP/S ,Citrix ,PCOIP ,TCP עוד.
● קבלת התראות על מתקפות אפליקציה ומדיניות החסימה.
● קבלת התרעות ב-Syslog \ SNMP ושליחתם למנהלי מערכת באמצעות המייל.

רישוי SSL VPN בחינם!

ככלל, Citrix הפעילה מדיניות להנגשת הטכנולוגיות שלה לקהל רחב יותר באמצעות הוספת יכולות אבטחת מידע בכלל ו-SSL VPN בפרט, גם בגרסת הבסיס של מוצר ה-NetScaler. על כן, Citrix מעניקה רישוי SSL VPN ברכיב ה-NetScaler בחינם! היכולת ניתנת לאחר שדרוג הגרסה לעדכנית ביותר, ללא צורך בשינוי רישוי.

כמדי שנה, כנס הלקוחות שלנו, המתקיים בחסות Citrix,  הוא הזדמנות חשובה לקהל לקוחות Citrix בישראל להתעדכן ולהרחיב ידיעות בדבר הפתרונות העדכניים, שיש בהם כדי להקל משמעותית על אתגרי אבטחת המידע מולם ולאפשר להם שליטה והגנה יתרה. בחלקו השני של היום יתקיים כנס קהילת משתמשי Citrix בישראל (CUGC).

במסגרת האג'נדה יתארחו מומחים בעלי שם עולמי:

אסתר בארטל, CTP & MVP, Automating NetScaler Configurations: talking NITRO with PowerShell.

קלאודיו רודריגז, CTP & MVP, Replicating user experience to the cloud over UPDs.

לפרטים והרשמה לחצו כאן.

נשמח לראותכם בין המשתתפים!

אירועים קרובים