תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Citrix Synergy Unplugged, יום ב' 11 בספטמבר, מרכז פרס לשלום ביפו

"סיטריקס מסייעת למנמ"ר במסעו להפיכת הארגון לדיגיטלי"

"על המנמ''ר לפעול בסביבה לא פשוטה: עליו לנוע לעבר הענן, לבנות במהירות אפליקציות חדשות, ולהביא שירותים חדשים למשתמשים", כך אמר בנג'מין ג'וליבט, מנהל אזורי בסיטריקס

10/09/2017 13:23
בנג'מין ג'וליבט, מנהל אזורי, סיטריקס. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר נמצא בעיצומו של מסע להפיכת הארגון לדיגיטלי. מדובר במסע מורכב, מרובה טכנולוגיות, במסגרתו עליו להטמיע טכנולוגיות ישנות וגם לשמר את הישנות. אנו מסייעים לו להפוך את המסע לפשוט וחלק", כך אמר בנג'מין ג'וליבט, מנהל אזורי, סיטריקס (Citrix).

ג'וליבט, האחראי על ארצות דרום מזרח אירופה, איטליה וישראל, התראיין לקראת כנס Citrix Synergy Unplugged. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', 11 בספטמבר, במרכז פרז לשלום ביפו.

לדברי ג'וליבט, "על המנמ"ר לפעול בסביבה לא פשוטה: עליו לנוע לעבר הענן, לבנות במהירות אפליקציות חדשות, ולהביא שירותים חדשים למשתמשים". בנוסף, ציין, "הכל צריך להיות מאובטח, כי איומי הסייבר הולכים וגדלים, ואף משתנים".

בצד העסקי, ציין ג'וליבט, "העסק רוצה ממך יותר, כאשר ה-IT כבר אינו מרוכז רק במקום אחד, כבעבר – בדטה סנטר, אלא שחלקו בעננים השונים. הכל צריך להיות מהר יותר ויש להנגיש את השירותים מהר. על המנמ"ר לנצל את הטכנולוגיות החדשות בצורה יעילה – למנף את היכולות המגיעות מעולמות ה-Big Data, הענן והאינטרנט של הדברים, כדי לעשות את התהליכים העסקיים ליעילים ומהירים יותר".

סיטריקס, אמר ג'וליבט, "נותנת מענה לכלל האתגרים הללו. היא פועלת בתחום סביבות העבודה הניידות. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן. פתרונות סיטריקס מספקים ניידות עסקית, דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, המספקת למשתמשים גישה מיידית לאפליקציות, תחנות עבודה, מידע ותקשורת – בכל מכשיר, על כל רשת וכן כשירות בענן. כל זה נעשה בצורה מאובטחת".

לשנע את האפליקציות והנתונים לכל מקום שיידרש

סיטריקס, הסביר ג'וליבט, "עוזרת לאנשי ה-IT לנהל את סביבות ועומסי העבודה במחשוב, ומאפשרת להם לא להיות נעולים על ענן אחד. כאשר למנמ"ר יש צורך, הוא יכול בעזרתנו לעבור מענן לענן ולעשות זאת בצורה חלקה. אנו דוגלים בתפיסת הענן ההיברידי, ומאמינים כי בסופו של דבר, המנמ"ר יידרש לנהל סביבת IT מרובת עננים. אנו מספקים פלטפורמה שמשנעת את האפליקציות והנתונים לכל מקום שיידרש".

הענן של סיטריקס, אמר ג'וליבט, "הוא לא מוצר, הוא מטריה, מעטפת. אסטרטגיית הענן שלנו שמה דגש על אספקת שירותים חדשים במהירות וביעילות, עם יכולת הקצאה, תוך פעילות בשלושה שדות – אפליקציות, רשת ונתונים. זה נעשה במתכונת IaaS – תשתיות כשירות, עם ארבע יכולות: בנייה מהירה ופשוטה, יכולת ניהול קלה, גמישות ומעטפת אבטחת מידע".

לדבריו, "אחד היתרונות הבולטים של פתרונות הווירטואליזציה של סיטריקס היא היכולת להציג למשתמשי הקצה את המידע בצורה ויזואלית ללא הצורך בשמירת המידע אצל המשתמש".

הוא הסביר כי "חוויית השימוש היא לוקאלית לחלוטין, המשתמש בטוח שהאפליקציה מותקנת אצלו במערכת, אך בפועל האפליקציה רצה בדטה סנטר נפרד. במצב הזה אין חשיפת מידע לגופים לא רלוונטים. בנוסף, סיטריקס משתפת פעולה עם חברות אבטחת המידע המובילות בעולם על מנת לספק ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאלים אפשרויות אבטחה וניידות חדשות".

ג'וליבט סיכם באומרו כי "על המנמ"ר לדעת לחיות בעולמות ה-IT החדש והישן – במקביל. רק בעבודה בשתי הסביבות – המסורתית וזו החדשה – הוא יוכל לספק חדשנות ללקוחות, הפנימיים והחיצוניים. האתגר המרכזי של המנמר"ים כיום הינו להפוך את כלל הארגון לדיגיטלי. תהליך כזה, הנעשה על בסיס המתודולוגיה של סיטריקס יבוצע על ידי הפיכת כלל התהליכים הארגונים לממוכנים".

"החזון של סיטריקס הוא לאפשר עבודה מאובטחת עם חוויית משתמש איכותית מכל יחידת קצה בכל עת ובכל מקום. את זה עושה סיטריקס על ידי וירטואליזציה של תחנות הקצה, בשילוב טכנולוגיה לשיתוף קבצים מכלל המכשירים הניידים. כך מתאפשרת דיגיטיזציה של הארגון".

אירועים קרובים