תוכן שיווקי

רפא בחרה וריטאס בשדרוג מערך הגיבוי

20/06/2017 12:27
יהב מאיו, מנהל תחום מחשוב ענן באינפורמט. צילום: זיו יהואש

חברת התרופות רפא, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום הבריאות, בחרה לשדרג את מערך הגיבוי שלה לשרתים וירטואליים עם ענקית ניהול המידע, וריטאס (Veritas) באמצעות אינפורמט (Informat) ו-CMS.

הפרויקט כלל שדרוג של תשתיות הגיבוי, לגיבויים מתקדמים בתחום בסיסי נתונים של אורקל (Oracle) וגיבויים מתוחכמים עם שליטה ובקרה על ניצולת משאבי הסביבה הווירטואלית בזמן הגיבוי.

הפתרונות שהוטמעו מאפשרים מעבר חלק יותר לשרתים וירטואליים בכמות גדולה יותר, כאשר הניהול ושחזור הנתונים והפתרונות שהוטמעו, צפויים לסייע לרפא בהורדת עלויות ניהול האחסון, התמודדות עם הגידול בנפחי המידע וניהול מדיניות שמירת מידע דינאמית.

להתאים באופן מדויק את הפתרון הטוב ביותר לצרכי הלקוח

"הערך המוסף של אינפורמט הוא היכולת להתאים באופן מקסימלי ומדויק את הפתרון הטוב ביותר לצרכי הלקוח", אומר יהב מאיו, מנהל תחום תוכנה ומחשוב ענן באינפורמט.

לדבריו, "במקרה הזה הלקוח עבד עם Veritas Backup Exec כבר למעלה מעשור והשתדרג במשך השנים לגרסאות חדשות יותר של מוצר".

"החלק המיוחד דווקא בפרויקט הזה, הוא שביחד עם CMS הענקנו פתרון לסביבה מורכבת יותר של הלקוח, אבל למעשה השארנו אותו בתפעול פשוט ואינטואיטיבי של מערכת אחת, שהוא כבר מכיר ואוהב ובעיקר בלי הצורך לתחזק את המערכת הישנה. כלומר העברנו את הלקוח באופן חלק למוצר מקיף יותר – Veritas Netbackup, הכולל יותר יכולות, ועדיין נשארנו בסביבה האמינה של וריטאס".

לתפור ללקוח את מה שמתאים לסביבה שלו

אינפורמט מספרת שבמקרה זה לצורך הדגמת המוצר לרפא, הם לא הסתפקו בהקמת סביבת דמו או מעבדה אלא "ירדו לשטח" ביחד עם הלקוח – מנהלי וריטאס ו-CMS – והציגו בפניו פרויקט מוצלח זהה במשרד הבריאות.

"רפרנס אמיתי מהשטח של לקוח ישראלי מרוצה מקים אמון גדול יותר בפרויקט ורגש של שייכות למוצר", אומר מאיו ומוסיף כי "אנחנו באינפורמט עושים הכל על מנת לתפור ללקוח את מה שמתאים לסביבה שלו בדיוק וללא קשר למותג".

"האפשרות לדמות את סביבת הלקוח לדבר האמיתי ככל שניתן, בין אם זה מתבטא בהקמת סביבות דמו, פיילוטים שונים, POC או התקנה קיימת, מעניק ללקוחות שלנו שקט נפשי ולנו הזדמנות לדייק לו עד כמה שניתן את הסביבה העתידית שלו".

לדברי יעקב אפללו, מנהל מערכות מידע ברפא, "פנינו לאינפורמט לקבלת הצעת מחיר לפתרון גיבוי וירטואלי שיתאים לצרכים שלנו. החברה שלחה מומחה שבדק את מבנה הרשת שלנו, שהמליץ לנו על פתרון הגיבוי NetBackup של וריטאס. היום לאחר סיום הפרויקט, אנו מגבים ומשחזרים עם הפתרון של NetBackup והוא עושה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל. כל זאת בזכות המקצועיות והעקשנות של הצוות באינפורמט, שעזר לנו לבחור במוצר שמתאים לנו".

CMS Compucenter הנה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום המחשוב וה-IT המשווקת מוצרי חומרה ותוכנה, אחסון ואבטחת מידע, ומוצרי תקשורת לארגונים, עסקים וחברות בישראל.

החברה מייצגת את מיטב החברות המובילות בעולם המחשוב וה-IT ובעלת מערך הפצה ענף הכולל כ-1,500 משווקי משנה הפועלים בתחום הביתי, העסקי והארגוני. לפרטים נוספים כנסו למרכז הידע של Veritas by CMS.

אינפורמט נוסדה בשנת 1994 והינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום המחשוב בישראל. החברה מתמחה במתן פתרונות מחשוב מתקדמים ומהווים One Stop Shop בתחום ה-IT של חומרה, רישוי תוכנה, פתרונות ענן, שירותי תמיכה מקיפים.

אינפורמט מספקת בבלעדיות בישראל שירותי מעבדה מורשים למחשבי לנובו (Lenovo) מהדגמים העסקיים וכן מעניקה פתרונות ותשתיות IT משולבות משלב התכנון ועד לשלב היישום, תוך התאמה לצרכים האינדיווידואליים של כל חברה וחברה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

וריטאס היא חברת ניהול המידע המובילה בעולם כיום אשר מחזיקה בתואר הזה וברציפות משנת 1999 לפי פרסומי דו"ח גרטנר (Gartner) האחרון (יולי 2016). היא עוסקת בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותי זמינות.

אירועים קרובים