תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PALO ALTO NETWORKS , יום ג' 28 במרץ, LAGO

"אינוקום מספקת אבטחה מקיפה ומשדרגת כל הזמן את הפורטפוליו"

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, המפיצה בישראל את פתרונות אבטחת המידע המתקדמים של Palo Alto Networks, מספר על החדשנות בעולם הסייבר וכיצד אינוקום, כזרוע המוצרים של הקבוצה, עונה על צרכי הארגונים בתחומים הללו

27/03/2017 11:25
תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

"בשנת 2007 זיהינו את פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks) שהיתה עוד בתחילת דרכה כחברת סייבר מובילה. כעת, יש לנו צוות יעודי ענק שמטפל אך ורק בפתרונות החברה ומאות לקוחות ושותפים שהצטרפו להצלחה", כך אומר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, המפיצה בישראל את פתרונות אבטחת המידע המתקדמים של פאלו אלטו.

הסייבר הוא התחום המתפתח ביותר בעולם הטכנולוגי, כאשר כל הזמן מפתחים טכנולוגיות חדשות שמספקות מענה להתקפות חדשות ויצירתיות. לכן אינוקום מחפשת כיום פתרונות שידעו לתת מענה ללקוחותינו מקצה לקצה, במקום מספר פתרונות רב שכל אחד נותן מענה לתחום נקודתי".
כיצד אינוקום מתמודדת עם התחרות הגוברת בשוק הסייבר?
"בשלוש השנים האחרונות תחת קבוצת אמן, אינוקום הכפילה את עצמה הן מבחינת כמות העובדים והן בהכנסות. השאיפה היא להמשיך לגדול בשיעורי צמיחה גבוהים מאוד".

"אינוקום פועלת כל הזמן על מנת לזהות תחומים ומוצרים חדשים בתחום הסייבר. אנחנו משקיעים רבות במחקר על ארגונים וסטארט-אפים חדשים שיכולים לענות על צרכי לקוחותינו ולקוחות פוטנציאלים. היתרון המובהק שלנו הוא הקשר עם השותפים העסקיים והלקוחות, והשקעה בידע וצוותים יעודיים לכל מוצר שאנו מייצגים".

כאשר אתה מסתכל על תחום אבטחת המידע כיום, מה לדעתך התחומים שיהיו הכי רלוונטים בתקופה הקרובה?
"אנחנו מזהים צורך הולך וגובר בשוק לפתרונות סייבר חדשים שישדרגו את מערך אבטחת המידע כגון פתרונות המזהים אנומליות באמצעות התנהגות משתמשים; פתרונות בתחום ה-Security Awareness שמטרתם ללמד ולהגדיל את הידע של העובדים בארגונים על הבעיות, הסכנות ודרכי ההתמודדות עם התקפות סייבר; פתרונות בתחום ניהול הזהויות וניהול הגישה לארגון והגנה על זהויות המשתמשים בפני התקפות סייבר; התאוששות מהתקפות כופר ועוד".

"אינוקום משדרגת ומתאימה את עצמה באופן תמידי בהתאם לרצונות בשוק ולתחומים החשובים ביותר בסייבר. כיום אנו מקיימים משא ומתן עם מספר חברות אבטחה שפתרונותיהם יספקו ללקוחותינו את הידע ואת רמת האבטחה הדרושים להם ללא פגיעה בביצועי הארגון, כאשר בחלק מהתחומים אנו כבר מספקים פתרונות מובילים".

"לדוגמה, בתחום ההתאוששות מהתקפות כופר התחלנו לייצג השנה את Rubrik, המספקת את הדור הבא בעולם הגיבוי אוטומטי, התאוששות מהירה במקרה של כשל או אסון, רפליקציה ללא הגבלה ואירכוב נתונים בהיקף בלתי מוגבל; פאלו אלטו, המספקת מעטפת אבטחה לארגון כולל FireWall, אבטחה לעמדות קצה, אבטחת ענן, יכולות מתקדמות לניתוח איומים ועוד; ProofPoint, המספקת הגנה לדואר האלקטרוני ולרשתות החברתיות; Mojo Networks, המספקת אבטחה לרשתות Wi-Fi; וסיטריקס (Citrix) אשר מספקת גישה לאפליקציות וירטואליות מאובטחות מכל מקום ומכל מכשיר".

"כפי שזיהינו בהצלחה את הפוטנציאל העצום של פאלו אלטו בשנת 2007 להפוך לחברת האבטחה מובילה המספקת מעטפת הגנתית מלאה לארגונים, כך אנחנו ממשיכים כיום לחפש את הפתרון המוביל הבא".

אירועים קרובים