תוכן שיווקי

IronScales משיקה את פתרון IronShield למניעת הונאה והתחזות בדואר אלקטרוני

פתרון IronShield הוא הראשון בעולם למניעת הונאה והתחזות במייל, ונותן מענה גם להתקפות מסוג CEO Fraud ותוכנות כופר

20/02/2017 10:07
IronScales

IronScales מרעננה, המיוצגת בישראל על ידי אינטגריטי תוכנה, משיקה את פתרון IronShield – פתרון למניעת הונאות והתחזות בדואר אלקטרוני (Email impersonation & Spoofing), המספק יכולות חדשות לזהות ולעצור התקפות בזמן אמת.

באמצעות טכנולוגיות Deep Scan ו-Machine Learning, לומדת IronShield את תיבת המייל של המשתמש כולל את אנשי הקשר, תכתובות, תבניות ופרטים נוספים המאפשרים זיהוי והתרעה. בסופו של דבר המערכת מייצרת "אנליסט אבטחת מידע וירטואלי" שמטרתו לתת חיווי גרפי למשתמש הארגוני, להזהיר אותו ולצמצם את הסיכון של טעות אנוש בזיהוי מיילים זדוניים.

אינטגריטי ו-IronScales ישיקו את הפתרון החדשני באירוע מיוחד שיתקיים באפריל השנה.

יניב אלבז
, מנהל אזורי ב-IronScales, מוסיף כי "הפלטפורמה שלנו מספקת הגנה על ארגונים באמצעות שילוב של טכנולוגיה והמימד האנושי מוכיחה עצמה כל פעם מחדש בכל ארגון שבו אנו פועלים. הפתרון המשולב שלנו המוגן בפטנט, ממנף את יכולתו של העובד לזהות מייל חשוד לכדי עצירה מיידית של ההתקפה ומשנה את כללי המשחק לרעתם של התוקפים באופן משמעותי".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, נציגת IronScales בישראל, אמר כי "אנחנו צועדים ביחד עם IronScales לקראת ציון 100 לקוחות בישראל. הצלחה פנומנלית זו באה בעיקר על רקע החדשנות הטכנולוגית של IronScales והערך המוסף העצום שהיא מביאה ללקוחותיה עם מודולים ומוצרים חדשים. כיום המערכת היא כבר הרבה מעבר לחינוך ומודעות העובדים – יש כאן פתרונות אמיתיים לצמצום, ואף מניעת תופעת הפישינג בארגונים"


IronScales היא ספקית הגנת דואר אלקטרוני הראשונה והיחידה המשלבת בינה אנושית עם Machine Learning. מערכת מניעת החדירות של החברה הוא פתרון האנטי-פישינג הראשון עם תגובת קליק-אחד אוטומטית המזרזת את הזמן שעובר בין התקפת הפישינג לשיקום מלא משבועות לשניות בודדות, ללא צורך במעורבות של צוות אבטחת המידע. מטה החברה ממוקם ברעננה. החברה הוקמה באקסלרטור 8200 EISP, המופעלת על ידי עמותת בוגרי 8200. למידע נוסף לחצו כאן.

אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שירות ומקצוענות. אנו מציעים פתרונות תוכנה הכוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם השירותים המקצועיים שלנו, הטמעה מוצלחת ותמיכה מעולה עם יחס אישי. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: פתרונות בתחום ה-Desktop Virtualization, אבטחת מידע, תשתיות תוכנה ו-System.

אירועים קרובים