תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

"תשתית קוד פתוח מעניקה למנמ"ר כרטיס כניסה לדיגיטל"

לדברי טון מוסטרס, סגן נשיא SUSE, "מאחורינו יש 25 שנות מצוינות טכנולוגית - אנו מסייעים למנמ''רים לנהל את מערכי ה-IT המורכבים שלהם, ומסייעים להם להפחית בהוצאות תפעול ה-IT, ולבנות תשתית מבוססת קוד פתוח - שעליה יפעלו השירותים הקריטיים של הארגון"

02/02/2017 10:36
טון מוסטרס, סגן נשיא SUSE לאזור EMEA

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר ניצב בפני שלל אתגרים, תקציביים וטכנולוגיים. המענה לכולם הוא בניית תשתית IT מוגדרת תוכנה, מבוססת קוד פתוח. זו תעניק לו פתרון טכנולוגי, אג'ילי עם הגמישות הנדרשת לאספקה מהירה של מוצרים ושירותים ללקוחות ולמשתמשים", כך אמר טון מוסטרס, סגן נשיא SUSE לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה).

מוסטרס התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של החברה. הכנס בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' ה-7 לפברואר, תחת הכותרת SUSE Expert Days, באולם East תל אביב.

לדברי מוסטרס, "האתגרים של המנמ"ר רבים. הם נדרשים לאספקת שירותים ומוצרים מהירה יותר, כדי לענות לדרישות העסקיות של ארגונם. על ה-IT להגיב מהר יותר בשוק תחרותי ולהיות אג'ילי. הם נדרשים לקצץ בהוצאות ה-IT. כלל ה-IT נדרש לאבטחת מידע ברמה גבוהה יותר".
מגמות העל הטכנולוגיות, אמר מוסטרס, "מציבות אתגרים חדשים בפני מנהלי ה-IT: מחשוב ענן, הטרנספורמציה הדיגיטלית, הדרישות לפיתוחים רבים ומהירים, לגמישות תפעולית. עליהם להבטיח כי ההחלטות שלהם תהיינה הנכונות בטווח הארוך ויענו לדרישות העסקיות והטכנולוגיות יחדיו".

SUSE, אמר מוסטרס, "היא חלוצה בעולם תוכנה מבוססת קוד פתוח, ומספקת היצע פתרונות אחסון, תשתית ענן ו-Linux אשר מעניקים לארגונים יותר יכולת שליטה עם יותר גמישות. מאחורינו יש 25 שנות מצוינות טכנולוגית, העטופים במעטפת של שותפים עסקיים ומוצרים, אשר תומכים בלקוחות לנהל את מערכי ה-IT המורכבים שלהם, ומסייעים להם להפחית בהוצאות תפעול ה-IT, ולבנות תשתית שעליה יפעלו השירותים הקריטיים-עסקית של הארגון".

"אנו מספקים תשתית מוגדרת תוכנה", אמר מוסטרס, "המעניקה גמישות בסביבה פתוחה, עם יחס עלות-תועלת טוב יותר, וכך אנו יכולים לענות על כל הדרישות. אנו באים מסביבת קוד פתוח, וזו מספקת עלות, יעילות, אג'יליות עם יכולת הנעה קדימה".

"היינו הראשונים לפעול ב-Linux ובקוד פתוח לפני יותר מרבע מאה", ציין מוסטרס, "והניסיון שאנו מביאים לתחום תורם לנו כיום ביכולת לספק מוצרים מבוססי חדשנות באופן מהיר לשוק – עם אבטחת מידע משופרת. אנו יכולים לסייע למנמ"רים בעולמות טכנולוגיים רבים, דוגמת קונטיינרים".

גמישות טכנולוגית לצד חסכון כספי

סאפ (SAP), אמר מוסטרס, "מפתחת את המערכות שלה על SUSE Linux, כך שהביצועים של מערכות סאפ טובים יותר כאשר הם רצים על תשתית של SUSE. זו הזדמנות נפלאה לקבל פתרון המספק תובנות בזמן אמת לגבי מה שקורה בעסק. כך, כמעט בכל פרויקט של סאפ – יש SUSE".

"מימד נוסף בו אנו פועלים", אמר מוסטרס, "הוא פיתוח מוצרי אינטגרציה לארגונים עם רכיבי זמינות גבוהה. זה מימד משמעותי לארגונים, כי עבור אפליקציות קריטיות – אתה רוצה זמינות גבוהה".

"אנו פועלים בכל מגזרי התעשייה", אמר מוסטרס, "אנו חזקים בקרב חברות הדורשות ביצועי-על, או קריטיות. מפעלי תעשייה מתבססים על SUSE – כיוון שהייצור רץ על זה. בעולם הקמעונאות אנו חזקים, הן מהכיוון של סאפ והן בעולם נקודות המכירה (קופות). אנו חזקים בסביבת מחשבי-על: 80% ממחשבי העל בעולם רצים על SUSE".

"החלטנו להשקיע בישראל", סיכם מוסטרס, "כי אנו מאמינים בו. זהו שוק הצומח במהירות, ומטמיע בהיקפים גדולים פתרונות מחשוב ענן ומערכות אחסון, שם אנו רואים הזדמנות עבורנו. אנו מעניקים למנמ"ר יותר אג'יליות, יותר יכולות, יותר אספקת מוצרים ושירותים בצורה מהירה יותר. התועלות עבור הלקוחות הארגוניים הן בקבלת גמישות טכנולוגית לצד חסכון כספי".

אירועים קרובים