תוכן שיווקי

סיטריקס רכשה את חברת ניהול האפליקציות Uniedsk

31/01/2017 13:36
דרור מרדכי, CTO סיטריקס באינוקום מקבוצת אמן

סיטריקס (Citrix), המספקת פתרונות Workspace as a service ומיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על רכישת החברה האמריקנית Unidesk.

Unidesk פיתחה פתרון Layering, המאפשר ללקוחות החברה לנהל בצורה קלה ופשוטה יותר את יישומי ה-Windows שלהם. במסגרת הרכישה תשלב סיטריקס את הפתרון של Unidesk בפתרונותיה כגון XenApp ו-XenDeskptop, ותוך כדי תשווק ותפיץ אותו כמוצר נפרד.

Apllication Layering מחלק את יישומי הארגון ל"שכבות" ומאפשר לצוותי ה-IT לבחון ולנהל כל שכבה בצורה טובה ונוחה יותר, וכך להאיץ ולמנף את ביצועי האפליקציות הארגוניות. בנוסף, בזכות החלוקה לשכבות ניתן לנהל ולהפעיל את האפליקציות הארגוניות מכל מחשב קצה ללא קשר למיקומו.

על מנת שהחלוקה לשכבות תספק את הערך המוסף לארגון ולא תפגע בביצועיו, חשוב שהאפליקציות יהיו מותאמות בצורה טובה. הפתרון של Unidesk הוא המוביל כיום בתחום התאמת האפליקציות.

Unidesk ממנפת את ההתאמה על ידי כך שהיא מחלקת את כל יישומי Windows המוטמעים בארגון כדיסקים וירטואלים מודולרים, כולל שכבה ייחודית למערכת ההפעלה, שכבה לאפליקציות ושכבה להגדרות המשתמש והמידע הארגוני.

לדברי דרור מרדכי, CTO סיטריקס באינוקום מקבוצת אמן, "בזכות הארכיטקטורה המתקדמת של Unidesk, לקוחות סיטריקס יוכלו ליהנות מפתרון ה-Layering הטוב והסקאלבילי ביותר בשוק".

"הפתרון של Unidesk מפשט את המעבר לענן על ידי כך שהוא מאפשר לארגון לנהל את האפליקציות בענן ו-One Premise בצורה אחידה. על ידי הטמעת הפתרון המוביל של Unidesk ב-XenDesktop-XenApp , סיטריקס מרחיבה את השליטה שלה בתעשייה".

אירועים קרובים