תוכן שיווקי

פוג'יטסו מרחיבה את PrimeFlex לפלטפורמת Hadoop

מטרת המהלך - תמיכה ב-SAP HANA Vora על מנת לתמוך ב-Big Data ארגוניים

12/01/2017 10:33
פוג'יטסו

פוג'יטסו (Fujitsu) מקלה על "אילוף" ה-Big Data והפקת בינה עסקית רבת ערך ממספר רב של מקורות נתונים, באמצעות הרחבת פתרון PrimeFlex לפלטפורמת Hadoop לתמיכה מלאה ב-SAP HANA Vora.

יותר ויותר ארגונים מעוניינים להגדיל את מספר המקורות לעיבוד Big Data אך מתמודדים עם הצורך למיין כמויות עצומות של מידע. לדוגמה, המכוניות המשתתפות במרוצי פורמולה 1 מייצרות לפחות ג'יגה-בייט אחד של נתונים בכל שנייה שהן נמצאות על המסלול, בעוד שהחיישנים במנוע של מטוס סילון חדש מייצרים 10 ג'יגה-בייט לשנייה של נתונים.

מבלי להתחשב במקור הנתונים, למידע יש ערך לעסק רק כאשר ניתן לנתח אותו באפקטיביות ובמהירות, בכדי להפיק תובנות רבות ערך שיתמכו בקבלת החלטות.

על מנת לנהל את שטף המידע בדרך החסכונית ביותר, עסקים מטמיעים לעתים קרובות את פלטפורמת SAP HANA לעיבוד מהיר של נתונים מובנים של בינה עסקית, במקביל ל-Hadoop, על מנת להתמודד עם ה-Big Data שאינם מוּבנִים.

להתחיל לספק ערך

פלטפורמת SAP HANA Vora מאפשרת לארגונים לגשר בין SAP HANA ו-Hadoop ולבצע ניתוח בשני מערכי הנתונים. מדובר בפתרון מחשוב מבוזר השוכן בזיכרון ומספק אנליטיקה אינטראקטיבית מועשרת על נתוני הארגון ו-Hadoop. הוא משלב מנוע שאילתות בזיכרון ויש לו פונקציות רבות עוצמה כגון בסיס נתונים גרפים בזיכרון לניתוח בזמן אמת של גרפים ומנוע לניתוח סדרות זמן.

המערכות המשולבות של PrimeFlex של פוג'יטסו, מפחיתות את המורכבות והסיכון הכרוכים בפריסות של Big Data ומספקות לארגונים דרך קצרה יותר לערך שימושי. הן משולבות בחבילה אחת בדוקה הכוללת שרתים, אחסון, קישוריות רשת ותוכנה. פוג'יטסו עבדה בשיתוף פעולה קרוב עם סאפ (SAP) על טיוב המערכת המשולבת של PRIMEFLEX for Hadoop בכדי לספק תמיכה מקורית ב-SAP HANA Vora.

כמו בכל מערכת PrimeFlex, עסקים יכולים ליהנות משלוות נפש נוספת הודות לשירותי התכנון, הפרישה והאינטגרציה של פוג'יטסו. שירותים אלה מסייעים להבטיח אינטגרציה חלקה בכל סביבה והעברת המערכות לייצור במהירות האפשרית כדי שיוכלו להתחיל לספק ערך. פוג'יטסו גם מציעה ייעוץ אסטרטגי באנליטיקה של Big Data בנוסף לשירותי אירוח תשתיות, אינטגרציה ותחזוקה.

אירועים קרובים