תוכן שיווקי

CA מספקת שליטה טובה יותר להגנה על הארגון נגד איומים מבפנים

21/12/2016 11:45
CA ו-NessPRO

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הכריזה על מהדורה חדשה של CA Identity Suite הכוללת אינטגרציה עם CA Privileged Access Manager לצורך שליטה על חשבונות של משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (פריבילגיים), ואפשרויות פריסה חדשות וגמישות לצורך אג'יליות, מהירות ושימוש קל בניהול זהויות ובקרת גישה, במטרה לחסוך זמן וכסף.

"טכנולוגיית ניהול זהויות וגישה נועדה להגן על העסק ועל יוזמותיו לשינוי דיגיטלי", אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של עסקי אבטחת המידע ב-CA.

"המהדורה העדכנית של CA Identity Suite משפרת אבטחת מידע ו-time-to-value באמצעות שליטה על משתמשים פריבילגיים כדי לסייע בצמצום האיום מבפנים, וכן workflow templates מוכחים ואופציה ל-appliance וירטואלי חדש, כדי להאיץ את הפריסה באופן דרמטי. הדבר מאפשר ללקוחותינו למקד את זמנם ומשאביהם בבניית יישומים ושירותים חדשים, ולא בפריסה ואינטגרציה של תשתיות בסיסיות".

נקודת מבט הוליסטית

השילוב של CA Identity Suite עם CA Privileged Access Manager מוסיף למשתמשים פריבילגיים שכבה של אמצעי אבטחה ותאימות לתקנות. השילוב עונה על הצורך לתהליכי שליטה ונקודת מבט הוליסטית על הגישה של כל המשתמשים – פריבילגיים ורגילים.

באמצעות יכולות לניהול אישורי גישה, בקשות והקצאת משאבים, CA Identity Suite מסייעת להבטיח את כי "הרשאה מינימלית" (least privilege) חלה על משתמשים פריבילגיים, ויש להם רק את הגישה הנדרשת לביצוע עבודתם. הדבר גם מסייע למנוע הונאות או פעולות שגויות תוך אפשרות לבדיקה של הפרדת תפקידים (segregation of duties) של משתמשים פריבילגיים, לגבי תפקידיהם, פעילותם והגישה שלהם.

"גרטנר (Gartner) מאמינה כי ערך משמעותי נגזר משילוב של טכנולוגיות PAM עם טכנולוגיות אחרות בפורטפוליו ה-IAM שלך. הזדמנות אחת ספציפית לשילוב כוללת PAM ו-IGA (ר"ת Identity Governance and Administration). פתרון PAM ו-IGA משולב מספק לארגונים בקרה, ניראות ושליטה מוגברות על כל חשבונות המשתמשים בסביבתם, דבר המסייע לצמצם את הפגיעויות כגון איום מבפנים", כותבת לורי רובינסון, אנליסטית בגרטנר, בדו"ח "אבטחת חשבונות פריבילגיים באמצעות שילוב של PAM ו-IGA". *

עלות נמוכה יותר

כלי פריסה חדשים כוללים appliance וירטואלי ומוכח, תרחישי משתמש מוגדרים מראש המספקים למשתמשי CA Identity Suite חוויית משתמש משופרת, ויכולת לעמוד בדרישות הולכות וגוברות לאבטחת מידע ולתאימות לתקנות, בעלות נמוכה יותר.

בסקר שנערך בקרב יותר מ-100 משתמשי CA Identity Suite, כ-70% מדווחים כי השימוש ב-CA Identity Suite צמצם עלויות ביותר מ -25%. **

ה-appliance הווירטואלי החדש מפחית את העלויות עוד יותר, כאשר זמן ההתקנה והקונפיגורציה הופך מימים לדקות, כך שהפתרון עולה לאוויר מהר יותר כדי לתמוך בצרכים העסקיים ובתאימות לתקנות. ארגונים יכולים גם להימנע מעלויות גבוהות של רישוי תוכנה, חוזרות ונשנות, מאחר וה-appliance מספק דוגמאות מותקנות מראש של מערכת הפעלה, שרת יישומים ו-directory.

המהדורה האחרונה של CA Identity Suite כוללת את Deployment Xpress, המכילה תרחישים מוגדרים מראש של שימוש הלקוחים ממאות פריסות. במקום לפתח תרחישי ניהול זהויות מאפס, תרחישי השימוש ה"ארוזים" עונים על מרבית צרכי הלקוחות לשירותי ניהול זהויות הנפרסים בקלות ובמהירות ברחבי הארגון.

קביעת קונפיגורציה שעשויה לקחת שבועות עם פתרונות אחרים, יכולה להיעשות בתוך מספר ימים באמצעות CA Identity Suite, גם אם הלקוחות רוצים לעשות התאמה אישית לגבי ה-workflow או ה-branding של האישור.

* Gartner, Securing Privileged Accounts Through PAM and IGA Integration, by Lori Robinson, November 16, 2016.
** TechValidate survey of 107 users of CA Identity Suite, June 2016.

אירועים קרובים