תוכן שיווקי

מאות ארגונים ישראליים הפועלים בענן יזכו למעטפת הגנה מתקדמת מפני מתקפות סייבר

שיתוף פעולה בין Experis Cyber ל-MedOne יגביר באופן משמעותי את רמת האבטחה מפני מתקפות סייבר בענן ציבורי

23/11/2016 12:42
רוני שדה, מנכ"ל MedOne

שיתוף הפעולה בין שתי החברות, Experis Cyber ו-MedOne, יאפשר למאות ארגונים עסקיים ורגישים במשק הישראלי, ליהנות משירותי הגנת סייבר כנגד גניבת מידע, מתקפות מניעת שירות, תוכנות זדוניות ומתקפות סייבר אחרות.

בין הארגונים שייהנו ממעטפת הגנת הסייבר בענן, גם משרדי ממשלה, חברות ביטוח, בנקים וכרטיסי אשראי, חברות היי-טק ועוד, הפועלים על גבי פלטפורמת הענן הציבורי של MedOne.

לדברי אלי כהן, מנכ"ל Experis cyber, "למרות שישראל היא מעצמת סייבר בעולם הביטחוני, העולם העסקי בישראל רחוק מאוד מלהיות מוגן. אלפי ארגונים חשופים כל יום לפריצה וגניבות מידע".

אלי כהן, מנכ"ל Experis cyber

אלי כהן, מנכ"ל Experis cyber

 

"בעולם כבר מזהים מגמה ברורה של העדפה לשירותי הגנת סייבר על גבי ענן ציבורי, הניתנים מתוך מרכז בקרה המאויש במומחים 24/7 עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום. בעידן האינטרנט של הדברים, בו כל רכיב אלקטרוני יכול להוות מטרה, אנו מאמינים ששירות שכזה הינו קריטי לעסקים גדולים כקטנים".

לדברי רוני שדה, מנכ"ל MadOne, "שיתוף הפעולה בין החברות יעניק ללקוחותינו פתרון איכותי במיוחד בידיעה שסביבת ה-IT שלהם בענן שלנו, מוגנת ובטוחה מפני האיומים ההולכים וגוברים. כך יתאפשר ללקוחותינו להתמקד בפעילות הליבה שלהם וכחלק מאסטרטגיית ההמשכיות העסקית שלנו. הטכנולוגיות שלנו מאפשרות להבטיח פעילות רציפה גם מול איומי סייבר".

Experis Cyber מתמחה בשירותי הגנת סייבר הכוללים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מומחי הסייבר ותהליכי תגובה לאירועי סייבר במבנה עלויות של שירות חודשי ההולך ותופס תאוצה בעולם. שירותי החברה ניתנים במודל ייחודי של שלוש שכבות מודולריות המספקות זיהוי וטיפול באיומים בתוך הארגון וכן באינטרנט ובענן, לכל מכשיר ומכל מקום ממנו מנסים לגשת למידע הארגוני. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות MedOne לקבל שירותי הגנת סייבר מפני גניבת מידע, מתקפות מניעת שירות, תוכנות זדוניות, וסוגים רבים אחרים של איומים.

MedOne נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל כבר 17 שנה, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. לאחרונה השיקה החברה את MedOneCloud, שירות מחשוב ענן ציבורי מהמתקדמים בעולם. לחברה שלושה מתקני דטה סנטר תת קרקעיים ענקיים, לאירוח תשתיות המחשוב של ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל, יחד עם שרתי הענן הציבורי של החברה. עם לקוחות החברה נמנים מרבית הבנקים הגדולים בישראל, חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

אירועים קרובים