תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

"סיטריקס מספקת תמיכה וידע על ההיצע והתאמת הפתרונות על מנת לספק מענה לאתגרי הלקוח"

ניר מליק, מנהל פעילות הפריסייל בווי אנקור, מספר על הייחודיות של סיטריקס ועל היתרונות של קבוצת אמן, המפיצה את פתרונות החברה בישראל

06/11/2016 16:29
ניר מליק, מנהל פעילות הפריסייל בווי אנקור. צילום: רמי חכם

לקראת כנס CITRIX ROADSHOW, שוחחנו עם ניר מליק, מנהל פעילות הפריסייל בווי אנקור, וביקשנו שיספר על הייחודיות של סיטריקס (Citrix) ועל היתרונות של קבוצת אמן, המפיצה את פתרונות החברה בישראל.

הצג את ווי אנקור.
"ווי אנקור, מקבוצת חילן, הינה חברת אינטגרציה מהמובילות בישראל המספקת פתרון מלא ומקיף לאתגרי העידן החדש בעולמות הדטה סנטר, Big Data, אבטחת מידע ובמעבר לענן הפרטי והציבורי. ווי אנקור שימשה כחלוצת פתרונות הווירטואליזציה והאחסון בישראל והובילה אותם החל משנת 1990".

הניסיון הרב שצברה ווי אנקור באלפי הטמעות של מערכות, בכל מגזרי המשק וסוגי העסקים, הפך אותה לבחירה הטבעית והמועדפת לכל פרויקט תשתית, ענן, תקשורת, Big Data ואבטחת מידע".

"אנחנו מתחזקים תשתיות מידע קריטיות של למעלה מ-1,000 ארגונים בארץ ובחו"ל. תשתיות אחסון, וירטואליזציה, סייבר, ענן, הגנה על מידע, Big Data, תשתיות מיקרוסופט (Microsoft), תקשורת ועוד".

ספר על הקשר והעבודה המשותפת עם סיטריקס.
"סיטריקס, באמצעות הצוות המקצועי של קבוצת אמן, מספקת תמיכה וידע מאוד מרשימים על ההיצע, השימוש וההתאמה של הפתרונות, על מנת לספק מענה לאתגרים העסקיים של הלקוח. זמינות גבוהה ומקצועיות מעמיקה הם שני יסודות חשובים על מנת לגרום לשותף להרגיש שיש מישהו מאחוריו".

מה לדעתך מבדל את סיטריקס מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"לדעתי המרכיב העיקרי הוא שכל סל הפתרונות מכוון באופן ישיר ל-Time to Market של הלקוח. זמינות תחנות העבודה הווירטואליות, התמיכה בעמדות הנדסיות כבדות, מערכת ה-Netscaler Load Balancer שמאפשרת זמינות מבוזרת וניידות מקסימלית וסל פתרונות ה-Sharefile – הכל סובב סביב היכולת של הלקוח פשוט לעבוד, כל הזמן, בכל מקום".

אירועים קרובים