תוכן שיווקי

אוויה משיקה גישה ייחודית להגברת אבטחת המידע בארגונים

הפרדת רשתות תספק גמישות מקסימלית להגנה על מערכות המחשוב, ולהתמודדות עם המספר ההולך והגדל של פרצות באבטחת המידע ובפרטיות הארגון

28/09/2016 15:28
יניב אבירם, מהנדס מכירות באוויה ישראל

באוויה (Avaya) מסבירים כי המגמות החדשות בעולם המחשוב – ניידות, אינטרנט של הדברים והמעבר לאחסון בענן – מספקות לחברות דרכים חדשות להגביר את ההכנסות ואת היעילות שלהן, ומצד שני הופכות את גבולות הארגון ואת מיקומו להרבה פחות קשיחים – שהרי עובדים עונים על מיילים ומתחברים למערכות החברה מהבית או מרחוק. שתי המגמות האלה נותנות פתח לסיכוני אבטחה ממשיים, אותן מבקשת הגישה החדשה של אוויה למנוע.

מעתה יוכלו ארגונים להקים רשתות חבויות, עבור מכשירים מחוברים שונים, דבר שיסייע בהגנה מפני האקרים. הגישה החדשה גם תספק גמישות מקסימלית להגנה על המערכת ולהגנה על המשתמשים, בכל מקום ובכל מכשיר.

שמה של הגישה הוא Hyper Segmentation – או, הפרדת רשתות בעברית. גישה זו מושתתת על ענני שירות מאובטחים בתוך הרשת, המתבססים על מיקום או שירות מסוים, ומגביל בפועל את ה"עומק" או האיזורים אליו יכול ההאקר לחדור במידה והשיג גישה לרשת. הטכנולוגיה של אוויה מאפשרת הפרדה בין שירותים שונים, IP, טלפוניה, ואחרים.

שלוש היכולות המרכזיות, בהן מצטיינת הגישה הן:
● הפרדת רשתות Hyper Segmentation – היכולת ליצור רשת חבויה שמצפינה את כל הרשת.
● רשת חבויה Native Stealth – הפרדת הרשתות מונעת מהאקר שפרץ לעבור משירות אחד לאחד ולהשפיע/לפרוץ אליו.
● אוטומציה Automated Elasticity – היכולת להכניס אלמנטים לרשת באופן אוטומטי, ישירות אל השירות אליהם הם שייכים.

לדברי יניב אבירם, מהנדס מכירות באוויה ישראל, "הגישה החדשה של אוויה שמה את הטכנולוגיה המתקדמת בחזית על ידי כך שהיא מאפשרת לארגונים מצד אחד לייעל את העבודה השוטפת בפנים ומצד שני לשפר משמעותית ולהוסיף שכבה חדשה של אבטחת מידע ברשת".

"היכולות השונות שאוויה מספקת, כמו הפרדת רשתות ויצירת רשת חבויה, מפחיתות משמעותית את כמות עבירות הרשת מצד פורצים, ותורמות בטווח הקצר ובטווח הארוך לפעילות העסקית של הארגון, דבר שמתבטא הן בצד האנושי – שכן העובדים מקבלים חופש גדול יותר להשתמש במכשירים שלהם – והן בצד העסקי, מכיוון שאין חולק על העלות הגדולה שיוצרות תקלות אבטחה בארגונים".

אירועים קרובים