תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

סקוט פיטרסון, Arcserve: "יכולת האנליטיקה הגבוהה של פתרונות נימבל מפשטת את עבודת הארגון"

15/09/2016 11:31
סקוט פיטרסון, VP of Global Channel and Alliances ב-Arcserve

ב-Arcserve, מספקיות אבטחת המידע המובילות בעולם, חיפשו פתרון אחסון ללקוחותיהם שיאפשר להם לבצע גיבוי מוצלח ללא פגיעה בביצועים. צוות המומחים של Arcserve בחר לשתף פעולה נימבל סטורג' (Nimble Storage), כך שכיום החברה מציעה ללקוחותיה את פתרונות האחסון המובילים בשוק.

סקוט פיטרסון, VP of Global Channel and Alliances ב-Arcserve, מספר מה עמד מאחורי שיתוף הפעולה.
מי היא Arcserve?
"Arcserve מספקת פתרונות מובילים בתחום אבטחת המידע, הגיבוי והשחזור. פתרונותיה של החברה, שהוקמה לפני כ-26 שנים, מתאימים לסביבות הפיזיות והווירטואליות של הארגון, הנמצאות בענן או On-Premise, ומגובים בתמיכה של מומחי Arcserve. פתרון ההגנה המאוחד של החברה – Arcserve unified data protection, מספק מגוון רחב של פתרונות הגנה בעזרת בקרת משתמש פשוטה המבוססת Web. ל-Arcserve יש 45 אלף לקוחות ב-150 מדינות שונות ברחבי העולם".

הסבר על הקשר והעבודה המשותפת עם נימבל סטורג'.
"פתרון ההגנה המאוחד של Arcserve מתממשק עם פתרונות האחסון של נימבל סטורג' כדי לספק ללקוחות יכולות גיבוי ברמה הגבוהה ביותר בלי לספוג ירידה בביצועים. בנוסף הלקוחות יכולים לבצע גיבויים בזמן עבודה ללא פגיעה בביצועים, לייצר Snapshots ללא קשר לנפח המידע ולהוריד מעמסות מהשרתים האורחים".

על סמך ניסיונך, מהו הבידול של נימבל סטורג' לעומת המתחרים?
"נימבל סטורג' מספקת גישה מהירה, נוחה ופשוטה למידע הארגוני בעזרת פתרונות האחסון ההיברידים וה-All Flash Array שלה. בנוסף, יכולת האנליטיקה הגבוהה של פתרונות נימבל מפשטת את עבודת הארגון. בזכות השילוב עם פתרון ההגנה המאוחד של Arcserve בשילוב עם פתרונות האחסון של נימבל סטורג', לקוחותינו יכולים להגן ולשמור על המידע הארגוני שלהם ללא פגיעה בביצועי הארגון תוך כדי שימוש מינימלי במקום האחסון".

מה הם הטרנדים החמים כרגע בעולם האחסון?
"אחת הבעיות העיקריות כיום בעולם ה-IT הוא העומס הגדול שיוצרים ה-Snapshots על השרתים, וכך מנהלי IT צריכים לבחור בין ביצועים גבוהים של ה-Virtuals Machines ליכולות גיבוי ושחזור ברמה גבוהה. כדי לקבל את מיטב הביצועים מהמערכות שלך, חשוב שיהיה לארגון פתרון המאפשר לפעולות הגיבוי והשחזור לרוץ בצורה חלקה ללא פגיעה בביצועי ה-Virtuals Machines".

מה הם הסיכונים כיום למידע הארגוני, וכיצד יכול הארגון להגן עליו או לשחזרו כשצריך?
"הסיכון העיקרי למידע הארגוני כיום הוא אי-היכולת לגשת אליו כשצריך. ארגונים, גדולים וקטנים כאחד, תלויים באופן כמעט בלעדי על המידע שלהם כדי לעמוד בדרישות הלקוח. ולכן אפילו רבע שעה של Downtime יכולה להיות קריטית. בגלל זה ניתן לראות כיום יותר ויותר ארגונים 'נכנעים' לזמני Downtime ומשקיעים בטכנולוגיות עם ביצועים גבוהים מאוד למרות שזה עולה להם הרבה מאוד כסף".

"פתרונות אבטחת המידע חייבים לספק גישה למידע תוך כמה שניות, אפילו לא דקות. השקעה בפתרון אבטחת מידע המסוגל לספק זאת, שווה ערך לפוליסת ביטוח למידע שלך – אתה לא חושב שאתה צריך את זה, אך כשתצטרך את זה – תשמח שזה שם".

אירועים קרובים