תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

פתרון ה-All Flash Array של נימבל סטורג' יתממשק עם SAP HANA

נימבל סטורג' מקבלת הסמכה מסאפ העולמית ● ההסמכה של פתרון הפלאש מצטרפת לפתרון ההיברדי של נימבל, שכבר התממשק עם SAP HANA

11/09/2016 13:25
רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל. צילום: קובי קנטור

נימבל סטורג' (Nimble Storage) המתמחה בפיתוח פתרונות אחסון פלאש (Flash), הודיעה שפתרון הפלאש של הארגון, ה-All Flash Array אושר על ידי סאפ (SAP) העולמית כפתרון המותאם ל-SAP HANA, בנוסף לפתרון ההיברידי של נימבל שכבר אושר בעבר.

שיתוף הפעולה מאפשר לנימבל סטורג' להציע פתרונות המותאמים בצורה מושלמת ל-SAP HANA. כך יכולים לקוחותיה של נימבל סטורג' למנף את החומרה הקיימת ואת רכיבי התשתית בסביבת העבודה המבוססת SAP HANA.

פתרון ה-All Flash Array של נימבל סטורג', מאפשר לארגוני IT לשפר במהירות את ביצועי המערכות שלהם הפועלות באמצעות SAP HANA. הפתרון מאפשר לארגונים לשמור על רמה גבוהה של ביצועים והגנה על המידע הארגוני תוך כדי יכולות היערכות וחיזוי גבוהות לדרישות העסקיות המשתנות. שיתוף הפעולה עם סאפ מאפשר האצת זמני התגובה של הארגון ויצירת שחזורים אוטומטיים ומהירים ללא פגיעה במידע.

SAP HANA הוא מנוע In Memory רב-עוצמה של סאפ לאיסוף, עיבוד וניתוח מידע בזמן אמת, הוא תומך בנפחי פעילות עצומים וגדלים תוך צמצום כפילויות הנתונים. הפתרון מאפשר לחברות וארגונים להשיג תובנות עסקיות מנתונים קיימים וחדשים, נתונים מובנים ואינם מובנים, מכל מקור, וכל זאת לטובת קבלת החלטות מושכלת בזמן אמת.

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל, "פתרון הפלאש של נימבל סטורג' מאפשר לסגור את הפער בין היישום לדטה בסביבת סאפ, ולספק תמיכה רחבת היקף לתשתיות ויישומים מבוססי סאפ. שיתוף הפעולה החדש מעמיק את היחסים הפוריים של נימבל סטורג' וסאפ, שמתבטא גם בפתרון ההיברידי שלנו וגם בפתרון הפלאש"

אירועים קרובים