תוכן שיווקי

Rimini Street מכריזה על התוצאות הכספיות הראשוניות עבור הרבעון השני של שנת הכספים 2016

מדובר בהכנסה של 39.1 מיליון דולר - עלייה של 41% בהשוואה לשנה הקודמת ● הכנסה דחויה של 128.5 מיליון דולר - עלייה של 41% ● 1,451 לקוחות חתומים - גידול של 34% בהשוואה לשנה הקודמת

08/09/2016 09:11
Rimini Street

Rimini Street, הספקית המובילה בעולם של שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות עסקיות עבור התוכנות Business Suite ,BusinessObjects ו-HANA Database של SAP SE (הנסחרת בבורסה של ניו יורק תחת הקוד SAP) ו-Siebel ,PeopleSoft ,JD Edwards ,E-Business Suite ,Oracle Database ,Oracle Middleware ,Hyperion ,Oracle Retail ו-Oracle Agile PLM של תאגיד אורקל (Oracle) – נסחר בבורסה של ניו יורק תחת הקוד ORCL – הכריזה היום על התוצאות הכספיות הראשוניות עבור הרבעון השני של שנת הכספים 2016, המסתיים ב-30 ביוני 2016.

תוצאות השיא ממשיכות בצמיחה מואצת

הרבעון השני של שנת הכספים 2016 של Rimini Street כלל שיא רבעוני של כל הזמנים, חתימת חוזים מול 107 לקוחות חדשים בכל רחבי העולם, עלייה של 98% בהשוואה לשנה הקודמת. מספרם הכולל של הלקוחות החתומים, נכון ל-30 ביוני 2016, עלה ב-34% בהשוואה לשנה הקודמת, והגיע ל-1,451.

ההכנסה השנתית של החברה ממשיכה לצמוח בשיעור ממוצע של 37% מאז 2010, ובשיעור ממוצע גבוה יותר של 38% מאז 2012. קצב ההכנסות השנתי שלה התקרב ל-160 מיליון דולר. הרבעון השני של שנת הכספים 2016 היה גם הרבעון ה-42 ברציפות שבו רשמה החברה צמיחה מאז ייסודה ב-2005.

הישגיה הראויים לציון של Rimini Street ברבעון השני של 2016

● החברה סיכמה על סבב מימון חדש של 125 מיליון דולר בראשות Colbeck וסינדיקט של מלווים, אשר יסייע להניע את האצת הצמיחה הגלובלית ואת תכניות הרחבת המוצרים של Rimini Street.
● החברה השיקה שירותי תמיכה לקו המוצרים ה-12 שלה, SAP HANA Database, תוך הרחבת האפשרויות הניצבות בפני בעלי רישיונות של סאפ (SAP) למעבר לשירותי התמיכה זוכי הפרסים של Rimini Street.
● החברה סגרה קרוב ל-5,000 אירועי תמיכה ב-30 מדינות, והשיגה ציון שביעות רצון לקוחות של 4.8 מתוך 5.0.
● החברה השלימה את תהליך הביקורת לצד שלישי לפי תקן 27001 ISO, והשיגה פעם נוספת ציון ביקורת מושלם באפס אי-התאמות.

"התוצאות החזקות שלנו ברבעון השני של שנת הכספים 2016 משקפות את הדרישה המואצת והצומחת במהירות של השוק העולמי לשירותי התמיכה ברמת פרימיום וברמת היענות עילאית לתוכנות עסקיות של Rimini Street. הצלחנו להתעלות על תכניות המכירות החדשות והמחודשות שלנו עבור הרבעון השני של שנת הכספים 2016 ועל כל מדדי רמת השירות המבצעית שלנו", אמר שת רווין, המנכ"ל של Rimini Street.

"תקציבי ה-IT נותרו מתאימים במידה רבה עבור שיעורי צמיחה חד-ספרתיים בלבד, ומנהלי השקעות נדרשים לצמצם את ההוצאות החריגות על מערכות ERP כדי לשחרר תקציבים נוספים לחדשנות אשר תאפשר צמיחה, ובה בעת להשיג שירותי תמיכה מקיפים, רלוונטיים ומונעי-ערך יותר עבור מערכות ERP", אמר.

Rimini Street, סיכם רווין, "ממלאת אחר דרישה זו של השוק עם פתרונות תמיכה עבור מוצרי אורקל וסאפ, המפחיתים עד 90% את הוצאות התחזוקה הכוללות של בעלי הרישיונות, תוך שהיא מספקת להם מבחר של שירותי פרימיום והיענות העולים בהרבה על מה ששירותי התחזוקה הסטנדרטיים של ספקי התכונות מסוגלים להציע".

Rimini Street היא המובילה העולמית באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות.

מאז 2005, מגדירה החברה מחדש את תחום שירותי התמיכה לחברות, בתכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות של אורקל ושל סאפ לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהם. הלקוחות יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם במשך תקופה של 15 שנים לפחות.

למעלה מ-1,450 חברות גלובליות, חברות המופיעות ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500), חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הפרטי ממגוון רחב של תחומים, בחרו ב-Rimini Street כספקית התמיכה העצמאית הנאמנה עליהם.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים