תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"נימבל סטורג' היא אחת ממובילות ספקיות האחסון בדור החדש"

כך אמר אלדד סימינקי, מנהל פעילות ברוקייד בישראל, לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל סטורג'

04/09/2016 11:24
אלדד סימינקי, מנהל פעילות ברוקייד בישראל

שיתוף הפעולה המוצלח של נימבל סטורג' (Nimble Storage) וברוקייד (Brocade) החל עוד בחו"ל, וכאשר הן הגיעו לישראל זה היה טבעי שהוא ימשיך כאן. אלדד סימינקי, מנהל פעילות ברוקייד בישראל מספר לנו מה מיוחד בשיתוף הפעולה של שתי החברות המובילות הללו.

הצג את ברוקייד.
"ברוקייד הינה חברה מובילה בתחום תשתיות התקשורת בכלל ובדטה סנטרים בפרט, בו היא ניצבת במקום השני בעולם". לברוקייד מגוון רחב של פתרונות בתחומי ה-Fabrics; ה-Software Based Virtualization; ה-Swithcing & Routing; ה-Wireless; ה-Analytics; ה-Mobile Networking; וה-Storage Area Networking, עם נתח שוק עולמי של יותר מ-70%".

"השנה הכריזה ברוקייד על משפחת מוצרים חדשה לתחום תשתיות האחסון המבוססת על GEN6 הכוללת תמיכה במהירות של 32Gbps, יכולות Analytics מתקדמות ותמיכה בפרוטוקלים עתידיים כגון NVMe".

ספר על הקשר והעבודה המשותפת עם נימבל סטורג'.
"שיתוף הפעולה בין נימבל וברוקייד נולד במטרה לאפשר מענה ללקוחותינו המשותפים הכולל אחסון + תשתית. אנחנו משלבים את טכנולוגית ה-VCS Fabric שלנו עם הפתרון ההיברידי ופתרון ה-All flash של נימבל סטורג', בשביל לאפשר לארגונים להגיע ליעדים שלהם ומעבר מרמת השרתים והאחסון ועד הניהול השוטף. שתי החברות הינן חברות מובילות בתחומן המספקות מענה ופתרון מתקדם ללקוחות, אשר כולל שיפור בביצועים, פשטות וגידול מהיר".

"שיתוף הפעולה משרת ארגונים מובילים כמו קומברס, LivePerson ועוד. אנו נמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם נימבל סטורג' במטרה לספק פתרונות כוללים ומתקדמים ללקוחותינו המשותפים".

מה לדעתך מבדל את נימבל סטורג' מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"ברוקייד רואה בנימבל סטורג' שותפה אסטרטגית בתחום תשתיות מערכות האחסון. העובדה שיש לנימבל פתרון All Flash Array בנוסף לפתרון ה-Hybrid, גורמת להם להיות עוד יותר תחרותיים ותפתח בפניהם לקוחות חדשים".

מהם הטרנדים הבולטים בתחום האחסון היום?
"מערך האחסון הינו ליבת העסקים של הלקוח. הדרישות מפתרון האחסון לביצועים גבוהים, שרידות, שמירה על יכולות גדילה, פשטות והתממשקות לסביבות הווירטואליות הינם חובה. כדי להבטיח זאת אנו רואים יותר ויותר לקוחות מטמיעים תשתיות ייעודיות לסוג הפרוטוקול בשימוש".

"לדוגמה, מערך אחסון ISCSI שעד לאחרונה התממשק לרשת הארגונית המשותפת והיה חשוף לשיתוף משאבים ותקלות בארגון, מתממשק למערך תשתית ייעודי היודע להתמודד עם העומסים, ביצועים לסוג הפרוטוקול בשימוש וכמובן לספק את דרישות הלקוח. לצורך כך, משפחת מתגי Brocade VDX מאפשרת בניית תשתית IP storage ונותנת מענה מושלם לדרישות".

מה תציגו בכנס?
"נשמח לשתף את משתתפי הכנס בחזון של ברוקייד בעולם הדטה סנטרים, ונפרט על יכולות חדשות שהוספנו לפתרונות תשתיות האחסון וכאלו שנוסיף בעתיד".

אירועים קרובים