תוכן שיווקי

"הגידול המאסיבי במידע מחייב ארגונים לאמץ פתרון אחסון אובייקטים הוליסטי"

כך אמר גונזלו קסאדו באראל, מנהל איזורי של פתרונות אחסון מבוססי תוכנה ביבמ, בראיון עימו לרגל השקת שירות ענן חדש לאחסון אובייקטים, IBM Cloud Object Storage

10/08/2016 13:01
גונזלו קסאדו באראל, מנהל איזורי של פתרונות אחסון מבוססי תוכנה ביבמ

"אחד האתגרים הגדולים שמציב העידן הדיגיטלי בפני ארגונים, נוגע בגידול במספרם של מקורות המידע ובהיקפים של נפחי המידע". כך אמר גונזלו קסאדו באראל, מנהל איזורי של פתרונות אחסון מבוססי תוכנה ביבמ (IBM), בראיון עימו לרגל השקת שירות ענן חדש לאחסון אובייקטים IBM Cloud Object Storage".

לדבריו, "זה דומה לשיטפון. הארגונים לא פחות ממוצפים במידע מגוון, ברובו לא מובנה (unstructured), שמקורו במעבר לענן, בשימוש המתרחב באפליקציות מובייל, Web, רשתות חברתיות, טכנולוגיות האינטרנט של הדברים, ועוד. המידע הזה הוא חומר הגלם של הארגון הדיגיטלי, וזה מצריך יכולות שינוע ואחזור מהירים שלו, ניתוח המידע בזמן אמת או קרוב לזמן אמת . כל זה מחייב ארגונים לעבור לפתרון אחסון אובייקטים מתקדם, מהיר וגמיש בעידן קוגינטיבי".

יבמ

יבמ

"שירות הענן החדש לאחסון מבוסס אובייקטים (object based storage) של יבמ, מבוסס על פלטפורמת הענן של SoftLayer, וטכנולוגיות Cleversafe, שנרכשה לפני כשנה על ידי יבמ ושולבה בחבילת פתרונות הענן של החברה", אמר קסאדו באראל.

"השירות החדש מיועד להציע לארגונים אחסון כשירות בסביבה היברידית, מנהל ביעילות כמויות גדולות של מידע, במחירים נמוכים יותר, פחות מורכבות ויכולת להרחיב את נפחי האחסון לכמות כמעט אינסופית של נתונים".

מה האתגרים המרכזיים ששירות הענן של יבמ לתחום אחסון מבוסס אובייקטים באים לפתור?
"אפשר להשוות את העולם של אחסון אובייקטים בענן לאופן בו חונים במגרש חנייה ציבורי בניו יורק. אתה מוסר את המפתחות לאיש זר, הרכב שלך נעלם לתוך מגרש חנייה, וכאשר אתה בא לאסוף אותו הוא מוחזר אליך. אתה לא יודע מה היה המיקום שלו בתוך מגרש החנייה, מי נהג בו בתוך המגרש, כמה פעמים הוזז הרכב ממקום למקום, או לצד אילו רכבים הוא עמד".

"אין לך שום יכולת לדעת מה עבר על הרכב בתוך המגרש, אתה רק יודע שהמטרה המרכזית של נותן השירות במגרש החנייה הייתה לנצל באופן מקסימלי מבחינתו את המקום כדי להעמיס כמה שיותר מכוניות בתוך מגרש החנייה".

"אם נחזור לעולם הטכנולוגיה – השיטה הזו לא הייתה מספיק טובה עבור מרבית הארגונים, שצריכים ודאות גבוהה לגבי יכולת ניהול המידע, ביצועים ואבטחה, לצד ROI גבוה ויכולת גידול של השירות בהתאם לצרכי הארגון".

תפיסה הוליסטית לאיחסון מידע

תפיסה הוליסטית לאיחסון מידע

"השירות החדש של יבמ מיועד לספק לארגונים את הוודאות הזו שהם צריכים, ובנוסף הוא מאפשר לאחסן כמויות גדולות של מידע באתר הלקוח, בענן של יבמ, או בשילוב של השניים בתוך סביבה היברידית".

איך שולבה הטכנולוגיה של Cleversafe בשירות החדש?

"השירות מתבסס על הפתרונות של Cleversafe, מובילה עולמית של פתרונות אחסון – האובייקטים שיבמ רכשה בנובמבר 2015. הרכישה הזו הוסיפה לפורטפוליו של יבמ את הפתרון הטוב מסוגו, שמאפשר לארגונים לנהל פטה-בייט ואקסה-בייט של מידע לא מובנה, עם יכולת הצפנה של המידע, פרוס ומפוזר לחתיכות המקנה רמת אבטחה לארגונים באמינות של עד 99.9999999999999%. בנוסף, מאפשר אחזור מידע ביעילות ואפקטיביות".

"הפתרון של Cleversafe הינו מבוסס תוכנה (Software Defined), מה שמאפשר לארגונים ביצועים ברמה גבוהה המתאימה לדרישות של ארגוני אנטרפרייז".

לאילו ארגונים מתאים השירות החדש?

"בענף של אחסון מבוסס אובייקטים, החלוקה אינה לארגונים גדולים או קטנים. אנחנו רואים חברות סטארט-אפ הפעילות לשם הדוגמה בתחום של פרסום בדיגיטל, שמנהלות כמויות מידע גדולות ומורכבות יותר מאשר ארגון אנטרפרייז גדול".

"השירות החדש מאפשר לסטארט-אפים יכולות שאחרת היו דורשות השקעה גדולה ומשמעותית בחומרה, עם יכולת גידול מהירה ברמת אמינות גבוהה ובעלויות סבירות. אנחנו גם מדברים על ארגונים במגזרי הביטחון, שיש להם צרכים גדולים בתחום של ניתוח וניהול אובייקטים לא מובנים; חברות שתחום הליבה שלהן נטוע בעולמות הדיגיטל – דוגמת פרסום, מנועי המלצות, וידיאו ועוד; וארגוני אנטרפרייז המתמודדים עם אתגרים בתחומי ה-Big Data".

גונזלו חתם את הראיון ואמר כי "יבמ היתה חברת ההיי-טק הראשונה מבין החברות הבינלאומיות של המדינה שהוקמה בישראל בשנת 1949, תמכה בתעשייה הישראלית, ומאז אנו ממשיכים לעשות את אותו הדבר, וטוב יותר".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים