תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

שימי בן ברוך, ברייטסורס: "אואזיס ממוקדי לקוח – ולא מוצר"

13/07/2016 12:44
שימי בן ברוך, סמנכ"ל הטכנולוגיות של שערי צדק. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"אני עובד עם אואזיס (Oasis) כמעט מיום הקמתה, ומעבר למקצועיות והמסירות המאפיינת את העובדים וההנהלה שלה, אני מאוד שבע רצון מהגישה המנחה אותם: אואזיס ממוקדים בצרכי הלקוח ולא ב'לדחוף' לו מוצר". כך אמר שימי בן ברוך, סגן נשיא ומנמ"ר ברייטסורס (BrightSource Energy).

בן ברוך התראיין לקראת כנס שעורכת אואזיס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-19 ביולי בערב, באולם אירועים LAGO, ראשון לציון. באירוע תציין החברה עשור להקמתה, וישתתפו בו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.


ברייטסורס עוסקת בפיתוח, הקמה והפעלה של מתקני אנרגיה סולרית גדולים ברחבי העולם. החברה מעסיקה 400 עובדים ברחבי העולם עם פעילות המתמקדת בארצות הברית, ישראל, סין, אירופה ודרום אפריקה. מטה החברה נמצא באוקלנד שבקליפורניה. כל פעילות ההנדסה והתכנון, כמו גם ניהול פרויקטים בישראל ובאירופה, מתנהלת בחברה הבת, ברייטסורס תעשיות ישראל, שממוקמת בהר החוצבים בירושלים.

מערך ה-IT בראשות בן ברוך בברייטסורס מונה 20 איש, ומתפרס בסין, לונדון ,ארצות הברית וישראל. הוא מתאפיין במגוון רחב של מערכות: ERP מבית אורקל (Oracle), שירות מיילים בענן Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft), פתרון Intune Microsoft, פתרון ה-MDM וה-MAM, המשמש לניהול ואבטחה של מכשירי המובייל הארגוניים והאפליקציות הארגוניות.

שרתי החברה הם של יבמ (IBM), ומערכות האחסון מבוססות נט-אפ (NetApp). מערכות התקשורת הן של סיסקו (Cisco) ומערכות אבטחת המידע הן של צ'ק פוינט (Check Point) ופאלו אלטו (Palo Alto). "המאפיין את ה-IT בברייטסורס הוא חדשנות וקידמה טכנולוגית", אמר בן ברוך.

"אואזיס עובדים עם ברייטסורס כמעט מאז היום הראשון להקמת החברה, לפני תשע שנים", אמר בן ברוך, "ואנו פועלים יחד לביצוע פרויקטים ולהטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע".

לדבריו, "אואזיס ערכו פרויקטים רבים בתחום, ביניהם ניתן למנות את הטמעת Iron port לסינון דואר זבל ומיילים. לאחר מכן הטמענו מערכות של סיסקו, WAAS (ר"ת Cisco Wide Area Application Services), לטובת האצת תעבורת התקשורת בין אתרים מרוחקים. לאחר מכן החלפנו את כל שדרת התקשורת בחברה, לנתבי סיסקו מסדרות גדולות. בנוסף הוטמעה מערכת סינון אתרים של Websense".

פרויקט נוסף שאואזיס ביצעו, אמר בן ברוך, "היה הטמעת מערכות תקשורת ואבטחת מידע בתחנות כוח שהקמנו בארצות הברית. לאחר מכן ערכנו פרויקט של הקמת תשתיות אלחוט מבוססות מערכות סיסקו, בכל החברה". לדבריו, "באחרונה הטמענו את מערכות הדור הבא של הפיירוול, NGFW מבוססות פאלו אלטו".

"אנשי אואזיס מתאפיינים ברמה מקצועית גבוהה", סיכם בן ברוך. "מדובר בשותפים הוגנים שאמשיך לפעול עימם יחדיו".

אירועים קרובים