תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

צוות ג'וניפר ישראל מברך את אואזיס לרגל חגיגות העשור!

12/07/2016 11:36
עידו ברנה, מנהל שותפים ופיתוח עסקי בג'וניפר

אואזיס (Oasis), שותף Elite של ג'וניפר (Juniper), מוביל בישראל בפתרונות מתקדמים לרשתות תקשורת.

בזכות שותפות המתבססת על מקצוענות טכנולוגית תוך שילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת של ג'וניפר, ליכולות המיוחדות ונסיונה המקצועי של אואזיס בתחומים רחבים, וכן יכולתיה לספק פתרונות מקיפים ללקוחות.


ביצענו הרבה פרויקטים מוצלחים עם לקוחות נאמנים שנהנים מפתרונות אמינים ומהתמיכה הצמודה של החברות.

אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה המוצלח יאפשר למנף את היתרונות המשותפים ויצעיד אותנו יחד להמשך פעילות מקצועית ופורה.

ג'וניפר נטוורקס היא המובילה העולמית באספקת פתרונות תקשורת ואבטחה אמינה על גבי רשתות IP. החברה רואה ברשת ובמימושה כענן פרטי או ציבורי, את מנוע שיתוף הידע החשוב בעולם המקדם את ההבנה וההתקדמות האנושית בכל תחומי החיים.

עכשיו יותר מתמיד, העולם מסתמך על רשתות עתירות ביצועים, וזקוק לחדשנות טכנולוגית בתחום זה בכדי לשחרר את מלוא פוטנציאל הידע הגלום בו.

להשתתף בכלכלה העולמית

הרשת משחקת תפקיד מרכזי בהתמודדות עם אתגרים קריטיים העומדים בפני הקהילה הגלובלית. בתעשיית הבריאות, הרשת היא הבסיס למודלים חדשים של טיפול בקהילות חלשות; במגזר האנרגיה, הרשת מהווה גורם מהותי בהאצת האימוץ של מקורות אנרגיה ירוקים; ובמערכת החינוך, הרשת ממשיכה להרחיב את הגישה למשאבי הוראה איכותית, כך שיש לאנשים מכל רקע סוציו-אקונומי הזדמנות ללמד את עצמם ולהשתתף בכלכלה העולמית.

בבסיסה, מהווה הרשת פלטפורמה אחודה שהופכת את האופן בו אנו מתקשרים עם מוסדות הממשל שלנו, מנהלים את העסק על בסיס יומי, או מתקשרים עם בני משפחה וחברים. בכל יום, מסייעת ג'וניפר נטוורקס ללקוחותיה לבנות את הרשתות הטובות ביותר בעולם.

כל חידוש שאנו מדמיינים, כל טכנולוגיה שאנו יוצרים מסייעים לפתור את האתגרים הטכנולוגיים, התפעוליים והעסקיים הקשים ביותר של הלקוחות שלנו, כדי שיוכלו להתחרות ולשגשג היום ובעתיד.

ג'וניפר נטוורקס מספקת פתרונות הקמה, אבטחה ותחזוקת רשתות (פרטיות וציבוריות) המשמשות להעברת מידע בין משתמשי קצה בכל העולם. ג'וניפר מתמקדת בביצועי רשת גבוהים, חדשנות וזמינות ויחד עם זאת שמה דגש על חווית משתמש.

החברה החלה את פעילותה כבר בשנת 1996 ,ונחשבת כיום לאחת המובילות בתחום הניתוב, מיתוג, ואבטחת רשתות בסביבת חוות השרתים, הקמפוס, הענן, וספקי השירותים. בין לקוחות ג'וניפר נמנים ספקיות שירותי תקשורת, ארגונים עסקיים, מוסדות ממשלה ומוסדות מחקר והשכלה ברחבי העולם.

אירועים קרובים