תוכן שיווקי
לקראת אירוע - UC-2016, יום ד' 6 ביולי, LAGO

Comm-IT משיקה סדרת פתרונות בתחום התקשורת האחודה וטלפונית IP

הפתרונות - פרי מרכז הפיתוח של החברה בתחום

20/06/2016 10:12
אנטולי קושניר, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-Comm-IT

Comm-IT, בית מערכות מוביל בתחומי תוכנה, טכנולוגיות מידע (IT), משובצות מחשב (Embedded) ותקשורת, משיקה סדרת פתרונות חדשניים בתחום התקשורת האחודה וטלפונית IP.

Comm-IT הקימה לפני כשנה מרכז פיתוח בתחום התקשורת. המרכז, Comm R&D, הפועל במסגרת חטיבת הטכנולוגיות שלה, כולל כ-15 מהנדסים, מתכנתים ואנשי QA, המפתחים פתרונות לארגונים בכל סדרי הגודל ובמגוון תצורות מורכבות ופריסות גיאוגרפית, בהם פתרונות על פי דרישת לקוח, ופתרונות משלימים לאלו המוצעים כיום בשוק.


המרכז מספק בין היתר פתרונות תפורים ללקוחות בתחומי האינטרנט של הדברים, NFV ,SDN ו-UC, ומפתח פתרונות בתחום התקשורת האחודה המשלימים את פתרון CUCM של סיסקו (Cisco) לארגונים. בין הפתרונות המשלימים ש-Comm-IT מציעה:

Unified Call Waiting – שירות שיחה ממתינה. מאפשר להשמיע צליל המתנה או מוזיקה בעת שהמנוי כבר נמצא בשיחה, בעוד שבארגונים רבים מצב זה יוצר צליל חיוג תפוס.

● Unified CallerID – שירות לזיהוי שם מתקשר על בסיס מסד נתונים חיצוני או Active Directory ארגוני. מאפשר לזהות את שם המתקשר על מסך הטלפון.

● Unified LogIn – מאפשר למשתמש לבצע כניסה או יציאה לפרופיל הטלפון באופן אוטומטי על ידי Log In למחשב.

Unified BLF Provisioning – שירות ניהול חיוג מקוצר, המאפשר להגדיר חיוג מקוצר על גבי ממשק Web או ישירות מהטלפון.


אנטולי קושניר
, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-Comm-IT, אמר כי "מרכז הפיתוח עובד בצמוד עם יצרני תקשורת מובילים, על מנת לענות על צורך הולך וגובר לפיתוח פתרונות מתקדמים לעולם ה-Software Defined Networks, לאוטומציות ולפיתוחים משלימים לפתרונות המדף. הגמישות, היעילות והיכולות להביא פתרונות מתאימים במדויק לצרכי השוק המאפיינת מאוד את המרכז ואת הפיתוחים שהוא מייצר"

סרגיי קניאזב, מנהל פעילות תקשורת אחודה ב-Comm-IT, אמר כי "הפתרונות שאנו מוסיפים לפורטפוליו הפתרונות הקיימים בשוק, מרחיבים את היכולות של המערכות המותקנות בארגונים, ומאפשרים לענות על הצרכים של משתמשי התקשורת האחודה ולשפר את התהליכי העבודה הארגוניים".

אירועים קרובים