תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - FUTURE READY TOUR

עולם המכשירים המודרניים עובר ל-Windows 10

שיתוף פעולה בין יצרני אביזרי המחשוב המודרניים ומיקרוסופט עם Windows 10 מייצר תחום אפשרויות חדש למשתמשי הקצה

16/06/2016 15:09
Windows 10. עוד תקלה

תערוכת CES האחרונה סיפקה הזדמנות מצוינת להתרשם מאוסף ההשקות החדשות של יצרני המכשירים כגון: טושיבה (Toshiba), דל (Dell), לנובו (Lenovo), סמסונג (Samsung), אסוס (Asus), אייסר (Acer), LG ,HP ועוד.

יצרנים אלו השיקו מכשירים חדשים רבים, המבוססים על היכולות של Windows 10 ומאפשרים לבצע מגוון פעולות חדשות שלא נראו עד כה. השקות אלו מצטרפות למומנטום הכללי של Windows 10 בעולם, עם יותר מ-300 מיליון מכשירים פעילים המריצים אותה.

תכנון משותף עם יצרני המעבדים

במקביל לשיתופי הפעולה עם שותפי ה-OEM, מיקרוסופט (Microsoft) עובדת בצמידות גם עם שותפיה מתחום המעבדים וביניהם; אינטל (Intel), קוואלקום (Qualcomm), AMD ,ו-Nvidia.

שיתוף הפעולה עם חברות אלו מיועד להבטיח כי Windows 10 תפיק את מלוא היתרונות מהיכולות החדשות של דור המעבדים החדש. פעילות הפיתוח המשותפת מיועדת לאפשר השגת פריצות דרך בכל הנוגע לביצועים, גרפיקה, קישוריות, צריכת אנרגיה וכד'. אין ספק כי עולם המחשוב המודרני מעוצב בימים אלו על פי מידת האינטגרציה בין יצרני השבבים, פלטפורמת התוכנה ומערך החומרה, ומיקרוסופט משקיעה כל מאמץ נדרש בכדי לאפשר זאת.

דוגמה אופיינית לערך הטמון בשיתוף פעולה זה ניתן לראות בעבודה עם אינטל על הדור ה-6 של מעבדי ה-Core, המכונים בשם הקוד – Skylake. בהשוואה למחשבים המריצים Windows 7, מעבד Skylake, בשילוב עם Windows 10, מאפשר שיפור של פי 30 בביצועי הגרפיקה ופי שלושה בזמן הסוללה. זאת, בנוסף לרמות אבטחת מידע שלא נראו עד כה, הודות ליכולת לשלב אלמנטים של חומרה במערך האבטחה.

Skylake ו-Windows 10 – שילוב מנצח

מנהלי יצרניות המחשבים מציינים בהתפעלות את השילוב המוצלח בין Skylake  ו-Windows 10 ואת יכולתם להציע על בסיס שילוב זה מגוון רחב של אביזרים המציעים חוויה שלמה וכוללת.

רון קואג'לין, נשיא תחום מערכות אישיות ב-HP, אומר על כך  "אנו נרגשים בנוגע לדור המחשוב החדש המונע על ידי השילוב בין מעבדי אינטל מדור 6 ו-Windows 10. קו המוצרים החדש שלנו, הכולל את HP Elite X2 ,HP EliteBook Folio ו- HP EliteBook 1040 G3, לוקח את היתרונות הללו לרמות חדשות של חוויית שימוש עבור הלקוחות".

"אנו שמחים לעבוד בצמוד למיקרוסופט בכדי להבטיח ללקוחות האנטרפרייז שלנו אבטחת מידע משופרת הודות לשילוב המוצלח בין מערכת ההפעלה החדשה והמעבד החדש. אנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מיקרוסופט בכדי להבטיח מיצוי מקסימלי של היכולות החדשות שמאפשר שילוב זה".

הצהרות דומות ניתן היה לשמוע גם ממנהלי דל, לנובו ויצרנים רבים נוספים. גם בצד הלקוחות שהטמיעו את Windows 10 ניתן לשמוע על השיפור המשמעותי שאפשרה המערכת החדשה.

"Windows 10 מאפשרת לנו לקבל את הכלים שאנו צריכים בכדי להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע של ימינו, ישירות מתוך הקופסא", אומרת דורותי סטפנסון, מנהלת ITS בקימברלי קלארק (Kimberly-Clark).

"החלק הטוב ביותר ב-Windows 10 הינו היכולת להנות מכל הפיצ'רים החדשים על מכלול האביזרים שלנו מדי מספר חודשים, ותוך קבלת עדכוני אבטחה מדי חודש. הטכנולוגיות החדשות פשוט זורמות אלינו באופן אוטומטי. זה משהו שבעבר פשוט לא יכולנו לעשות בעצמנו".

שילוב מושלם עם המכשירים המודרניים

לסיכום, Windows 10 תוכננה ונבנתה בכדי להשתלב באופן מושלם עם יכולות המכשירים המודרניים של העידן החדש. מגוון הפיצ'רים הכלולים בה, העובדים באינטגרציה מושלמת עם מערכי השבבים החדשים והחומרה המתקדמת, מספק חוויית שימוש חלקה, מהנה, טבעית ובטוחה יותר מכל מערכת קודמת.

קו מוצרי החומרה שמציעה מיקרוסופט, כמו Surface Pro 4 ,Surface Book, או Surface 3, משמש כמגדלור בנושא זה לשאר יצרני החומרה ומדגים הלכה למעשה כיצד צריך להיראות מוצר פרימיום המנצל בצורה מיטבית  את השילוב בין דור המעבדים החדש ו-Windows 10,  עם גרפיקה מעולה, שימוש מתקדם בעט, יכולות אבטחה שלא נראו עד כה, וחוויית משתמש טבעית המאפשרת לכל משתמש להפיק את המיטב מעצמו.

אירועים קרובים