תוכן שיווקי

כיצד למחשב את ניהול ההדרכה כשהטריגר עסקי, האתגר טכני והרגולציה מחייבים בקרה?

13/06/2016 10:37
ישי רז, בעלים ויועץ טכנולוגי בכיר; ואורלי שליו, מנכ"לית highskills ויועצת מתודולוגית בכירה

שוק הביטוח בישראל עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, אשר חייבו שינויים גם בסביבת העבודה הפנימית של הפניקס. נגזרת של שינויים אלו חייבה קפיצת מדרגה נוספת במקצועיות ובמיומנויות עובדי החברה.

כחברת ביטוח מהמובילות בשוק הישראלי, הפניקס ובראשה המרכז למצוינות עסקית, הבינו שעל מנת לתת מענה ליעדים העסקיים של הארגון דרוש מעבר לניהול ממחושב של כלל תהליכי הלמידה בארגון.


במסגרת תהליך מעמיק של איפיון צרכים והגדרת חזון תרבות הלמידה בארגון, אותרו מספר צרכים מיידים ובולטים, כגון יכולת מעקב אחר ההתפתחות האישית של כל עובד, כולל יכולת לזהות פערי ידע ולנהל בקרה על אופן השלמתם; ביצוע תהליכי בקרה הדוקים, בעיקר עבור למידה בתחום הרגולציה, כולל דו"חות מפורטים ברמת עובד, יחידה ארגונית, תפקיד, המיועדים לרמות ניהוליות מגוונות; מתן כלים למנהלים על מנת להיות מעורבים בצורה אקטיבית בשיפור המקצועיות של עובדיהם; מתן אחריות אישית לעובד לשיפור מקצועי, כולל יצירת חוויית משתמש אפקטיבית, חיובית ומוכרת מעולם ה-Web; ריכוז היסטוריית הלמידה של כל עובד במקום אחד ועוד.

highskills, בשיתוף אגף מערכות המידע של החברה, לקחה על עצמה את האחריות על מתן פתרון שיושם בפניקס על מנת לתת מענה לצרכים אלו ונוספים.

highskills בשיתוף עם גורמי ההדרכה במשאבי אנוש, ביצעה מיפוי ואפיון מעמיק של הצרכים המתודולוגיים של הלמידה בארגון, כולל תהליכים ארגוניים הקשורים לזרימת העבודה בארגון (לדוגמה: workflow לתהליכי רישום לקורסים) ושל ההיבטים הטכנולוגיים, קרי המערכות הקיימות בארגון – אילו ממשקים דרושים והיכן נכון להנגיש מידע לעובדים ולמנהלים על מנת לספק פתרון אינטגרטיבי ומיטבי.

הפתרון של highskills הינו אינטגרטיבי וכולל יישום של מערכת LMS, מבוססת קוד פתוח והתאמתה לצרכי הארגון, תוך הקמת ממשקים למערכות הקיימות בארגון.

הפתרון מאפשר ניהול של כלל תהליכי הלמידה במערכת ה-LMS בעוד ללומדים ולמנהלים ישוקפו אירועי הלמידה על גבי ממשקי העבודה בהם הם רגילים להשתמש (פורטל עובדים ופורטל מנהלים), אינטגרציה בין מערכת ה-LMS למערכות HR, פורטל מנהלים בסאפ (SAP) ופורטל עובדים ב-Share Point, יישום של חוויית משתמש המותאמת לרוח הארגון ולפורטלים הקיימים, ממשקי ניהול למנהלי הלמידה – בקרת-על בחתך של יחידות ארגוניות, ניהול משאבים (מדריכים, כיתות וכיוב') ותיעוד כלל עלויות הקורס במקום אחד.

בין היתר, כלל הפתרון של highskills התראות במייל, SMS ומחוונים המניעים את העובד לכניסה לאירועי למידה ספציפיים המיועדים לו והמאפשרים למנהל מעקב ובקרה על ההתקדמות של עובדיו במשימות הלמידה שהוגדרו להם, ניהול מפגשי למידה במערכת ה-LMS ושיקוף אירועי הלמידה במערכת ה-Exchange של הארגון כזימונים ומתן נגישות לעובדים ומנהלים להיסטוריית הלמידה.

לדברי קרן מטלון, מנהלת המרכז למצוינות עסקית, הפניקס, "highskills סיפקה לנו מענה שלם בהיבט המתודולוגי ובהיבט הטכנולוגי. קיבלנו ליווי מגוף שמבין הדרכה ואת הצרכים של גופי ההדרכה והפיתוח הארגוני ועל כן מדבר בשפתנו מחד, ומאידך מבין היטב גם את שפת מערכות המידע ואת הממשק בין שני הגופים הללו. באופן זה, highskills הבינה את מכלול הצרכים שלנו ובמקביל את האילוצים הקיימים בפניקס וסיפקה פתרונות מותאמים".

highskills הינה חברת בוטיק בעלת למעלה משמונה שנות ניסיון בהטמעת מערכות ניהול למידה וניהול תוכן בארגונים הגדולים במשק הישראלי, בהובלת אורלי שליו וישי רז.

בארגונים כיום קיים הרבה מאוד ידע שיכול לשפר את הביצועים העסקיים של הארגון, אך האתגר המרכזי הוא להניע את העובדים לגשת לתוכן ולצרוך אותו בזמן אמת. לשם כך אנו בונים קונספט ארגוני, מתודולוגי וטכנולוגי, לניהול תוכן וניהול למידה, תוך מימוש של טכנולוגיות מתקדמות ותפיסות מימוש חדשניות התואמות להתפתחות בתחומים אלו בעולם ולצרכי השוק הארגוני המשתנים.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים