תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

"כדי לייצר חדשנות, ארגונים נדרשים לפלטפורמה טכנולוגית דיגיטלית בזמן אמת"

30/05/2016 15:56
שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות ובינה עסקית בסאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

לקראת כנס SAP Innovation Forum בשילוב המפגש השנתי של ISUG שיתקיים ב-6 ביוני 2016, דיברנו עם שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות בסאפ (SAP) ישראל, שיוביל את מסלול: Deliver Innovation To Your Business.

חדשנות היא קריטית כיום להצלחת ארגונים. כיצד סאפ מסייעת לחברות להשיג אותה?
"ארגונים נדרשים כיום לייצר חדשנות ולפתוח קווי עסקים חדשים באופן מתמיד, כאשר הם צריכים להיות חדשניים ולהביא תוצרים שלא היו קיימים קודם תוך התאמתם לעידן הדיגיטלי החדש, בזמן אמת ועם חוויית לקוח איכותית וחדשנית. כדי להשיג את היכולות האלה, חברות וארגונים צריכים להיערך הן ברמה העסקית שזו רמת המודעות, והן ברמת הביצוע שלהן".


"בעידן הדיגיטלי החדש, הביצוע והחדשנות מסתמכים על פלטפורמות טכנולוגיות שהן אוסף של פתרונות טכנולוגיים חדשניים שבאפשרותם לספק יכולות לפתח קווי עסקים חדשים לארגון, על בסיס קבוע, בזמן אמת ובאופן מהיר. הפלטפורמות הטכנולוגיות צריכות לעשות שני דברים מרכזיים: ראשית לנצל פלטפורמות קיימות בארגון, ודבר שני הוא להעשיר את הפלטפורמות הקיימות ביכולות שמותאמות לעידן הדיגיטלי".

"לסאפ פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת, שמאפשרת לחברות וארגונים להשלים בצורה מהירה ואיכותית טרנספורמציה דיגיטלית לארגון דיגיטלי, ומאידך להקים עסקים דיגיטליים מהיסוד. זאת בכל רמות הארגון – מהליבה העסקית בדמות מערכות ERP, דרך פתרונות שיווק, מכירות, שירות וניהול חוויית לקוח ועד לוגיסטיקה, רכש, שרשרת אספקה, ניהול ההון האנושי ועוד".

מה הייחוד של פלטפורמת סאפ לעומת פתרונות אחרים?
"הפלטפורמה הטכנולוגית של סאפ מספקת מענה מקיף מקצה לקצה לכל צורכי הארגון ולכל סוגי הארגונים – מקטן ועד גדול. זאת בניגוד לחברות אחרות שמספקות טלאי על טלאי של פתרונות טכנולוגיות שקשה ליישם, לנהל ולתחזק. הפלטפורמות של סאפ מתבססת על מנוע ה-In memory רב-העוצמה SAP HANA, שיודע לאסוף כמויות עצומות של מידע ממגוון רחב של מקורות, לרבות רשתות חברתיות, לעבד ולנתח אותו ולייצר תובנות עסקיות לארגון. כל זאת בזמן אמת".

"ניתוח המידע הוא כלי רב-ערך עבור ארגונים, שמייצר בידול ויתרונות תחרותיים, וסאפ – מובילה בתחום זה. פלטפורמה זו גם מהווה תשתית מקצועית ליישומי האינטרנט של הדברים, לפתרונות מובייל – לגישה מכל מקום ובכל זמן וחיבור ליישומי ענן, רשתות חברתיות ומערכות B2B אחרות. אוסף היכולות האלה – זמינות המידע הרב בזמן אמת, בכל מקום ובכל זמן הוא יתרון עצום. וזה מה שאנו מספקים ללקוחות. להיות ראשונים ומובילים בחזית הטכנולוגיה".

"חידוש נוסף השנה יהיה בתחום של סייבר, נושא חדש שמקבל פתרון מעניין באמצעות SAP HANA. אנו יכולים לשפר משמעותית את המוכנות של הארגון בהגנת סייבר".

מה תציגו במסלול שאתה מוביל בכנס?
"במסלול החדשנות שאני מוביל, Deliver Innovation To Your Business נציג סיפורי לקוחות מרתקים שנעשה בהם שימוש מתקדם בפלטפורמה SAP HANA לטובת קידום חדשנות בארגון, נציג את יכולות הפלטפורמה בדגש על עולמות האנליטיקה וה-Big Data, נתמקד במנועים הטכנולוגיים שהם חלק אינטגרלי מ-SAP HANA, ביניהם: מנוע חיזוי אנליטי, מנוע חוקה ומנוע לניתוח טקסט. השנה השקנו את פתרון IoT SAP HANA ליצירת פתרונות מבוססי האינטרנט של הדברים ונציג גם את הפתרון הזה בכנס. מדובר במכלול שלם שבאמצעותו ניתן ליצור חדשנות בארגון מעבר לכל דמיון ובכנס נחשוף ונציג את הדברים לטובת הכוונה והשראה למשתתפים".

אירועים קרובים