תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

"קהילת הסאפ בארץ מתחילה להיכנס אל פתרונות ה-HANA וה-Analytics השונים"

כך אמר אדיר אורן, מנכ"ל ויועץ Analytics בכיר ב-BICS, לקראת כנס SAP Forum & ISUG 2016

30/05/2016 12:11
אדיר אורן, מנכ"ל BICS. צילום עצמי

לקראת כנס SAP Forum & ISUG 2016, שוחחנו עם אדיר אורן, מנכ"ל ויועץ Analytics בכיר ב-BICS, כדי לשמוע על השנה שחלפה ומה יביא העתיד.

זו השנה השביעית אשר BICS לוקחת חסות בכנס ISUG. נשמח לשמוע על הדברים החדשים אשר קרו ב-BICS בשנה שחלפה.
"אנו ממש שמחים לשמוע שבשנה זו ISUG תהיה ביחד עם SAP Forum. אין ספק שחידוש זה יביא לכדי הרצאות  מקצועיות וייחודיות".

"החלק שלנו בתרומה לקהילה המקצועית היא שתי הרצאות מאוד מעניינות; הראשונה במסלול 1 בנושא HANA Live בשעה 12:25. נדבר על דו"חות תפעוליים מעל SAP HANA, והשניה במסלול 5 בשעה 13:15 – שלומי וייס, מנהל הטכנולוגיות שלנו, ידבר על האצת אפליקציות Design Studio".


"כמו-כן, בשונה משנים קודמות, בשנה זו אנו מגרילים מצלמת Go Pro Hero 4, וטאבלט לנובו (Lenovo), אנו מזמינים את כל הלקוחות לבוא להירשם להגרלה בביתן שלנו".

"שנת 2016 המשיכה בתנופה מאוד משמעותית אשר הייתה לנו לאורך שנת 2015. הצלחנו להגיע לנתח שוק משמעותי בתחום ה-SMB עם פתרון BI360 בשוק, הכפלנו את מצבת כוח האדם בחברה, והמשכנו להעמיק את יישומי ה-SAP BI שלנו בלקוחות SAP ECC, ואף להיכנס למספר לקוחות חדשים וגדולים".

"במהלך הרבעון הראשון הצגנו את פתרון BI360 בכנס סאפ (SAP) בברצלונה, ושמחנו להציג ביחד עם BDO-זיו האפט, את פתרון ה-BI וה-HANA הכי גדול בתחום ה-SMB, ביחד עם הצופים".

איך שנה זו מתאפיינת?
"אנו רואים כי קהילת הסאפ בארץ מתחילה להיכנס בצורה יותר מעמיקה אל פתרונות ה-HANA וה-Analytics השונים. יש כבר מספר לקוחות סאפ בארץ אשר עובדים עם פלטפורמות HANA השונות, וגם בתחום הדיווח, פתרונות מתקדמים כגון ה-Lumira ופתרונות התכנון השונים כבר תופסים תאוצה עם יכולות ופונקציונאליות מאוד עשירה ורחבה".

"סאפ שחררו לאחרונה את פתרון ה-Cloud for analytics וזה מכניס אותנו לעולם חדש ומאוד מעניין. כל מעבדת החברה שלנו עובדת כיום בענן אמזון (Amazon), ואנו כבר מציעים ללקוחות אפשרות להשתמש בשירותי הענן לצורך ניתוח אנליטי".

"כל לקוח אשר מתעניין פתרון BI זה או אחר מוזמן להגיע לביתן שלנו ונשמח להראות ולהציג ב-Live את הפתרון".

לאתר הבית של BICS לחצו כאן.

אירועים קרובים