תוכן שיווקי

CA Technologies מספקת ניתוח בזמן אמת כדי לסייע בייעול הניהול של זהויות וגישה

גרסה חדשה של CA Identity Suite משפרת יעילות תפעולית, מפשטת את חוויית משתמשי הקצה ומאיצה את מהירות הפריסה לצורך ערך עסקי מוסף

22/05/2016 11:38
CA ו-NessPRO

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הכריזה על גרסה חדשה של CA Identity Suite, הפתרון המוביל של החברה לניהול זהויות וגישה. הגרסה החדשה מוסיפה ניתוח בזמן אמת כדי לחזק את היעילות התפעולית. הגרסה גם מספקת יכולות פרסונליזציה ויכולות ניידות חדשות, בנוסף לתרחישי פריסה מוגדרים מראש, המפשטים את חוויית המשתמש העסקי ומביאים ליישום ול-time-to-value מהירים יותר.

"פונקציות ניהול הזהויות והגישה שהן קריטיות לאבטחה ולפעילות העסקית של ארגונים, כבר אינן נמצאות באחריות קבוצת IT מרכזית. תפקיד זה נמצא בידי משתמשים עסקיים הזקוקים לדרך יעילה ופשוטה כדי לעבד משימות ו-workflow הקשורות לזהות", אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום ה-Cybersecurity ב- CA Technologies.

"CA מחויבת לספק ללקוחות ולשותפים את מערכת ניהול הזהויות והגישה בעלת העוצמה ובעלת יכולת ההרחבה הגבוהה ביותר והקלה ביותר לשימוש, תוך סיוע לעמידה בדרישות אבטחת המידע, התאימות לתקנות והצרכים התפעוליים".

באמצעות הוספת יכולת ניתוח (Analytics) ל-CA Identity Suite, יש ללקוחות תובנה בזמן אמת לגבי תפקוד תהליכי ליבה ב-workflow של ניהול הזהויות. נראות (visualization) גבוהה של כל אחד מהתהליכים ושל הסטטוס שלו, עוזרים למנהלים האחראים על אישורי גישה לזהות ולרדת לעומקו של כל צוואר בקבוק לצורך תיקון מהיר. הדבר לא רק משפר את היעילות והפרודוקטיביות, אלא גם מקטין את הסיכון לפריצה בכך שהוא מסייע להבטיח את חסימת הגישה כאשר יש שינוי בתפקידי המשתמש או שהסטטוס שלו משתנה.

לענות על הצרכים הייחודיים של הלקוחות

בנוסף לשיפור הפעולות, CA Identity Suite משפרת את הפרודוקטיביות וחוויית המשתמש של האחראים לאישורי גישה. באמצעות אפשרויות חדשות להתאמה אישית, המשתמשים שולטים בדרך שבה מוצג המידע ויש להם אפשרות להוריד את עומס העבודה למצב offline לצורך בדיקה וקבלת החלטות נוחות יותר. תמיכה מקיפה בניידות מאפשרת למשתמשים לבצע על גבי המכשירים הניידים שלהם כל מה שהם יכולים לעשות ליד שולחן העבודה, כולל בקשות גישה וניהול מחזור החיים של המשתמש.

CA Identity Suite גם מצוידת בתרחישים נפוצים ומוגדרים מראש לניהול זהויות וגישה של משתמשים עסקיים. תצורות אלה מסייעות ללקוחות להאיץ פריסה, בין אם מדובר בניהול מחזור חיים של קבלן (התחלה, סיום), ניהול מחזור חיים של עובד (שינוי, שינוי סוג המשתמש) או שירות עצמי על ידי המשתמש. במקום ליצור מחדש תרחישים נפוצים אלו, הלקוחות פשוט מבצעים התאמה קלה של התרחישים ה"ארוזים" מראש כדי לענות על הצרכים הייחודיים שלהם. הגדרת תצורה העשויה לארוך שבועות במצבים מסוימים, עם פתרונות אחרים, יכולה להתבצע תוך מספר ימים באמצעות CA Identity Suite.

"Simeio Solutions ו-CA Technologies שותפות במשך יותר משמונה שנים, ומיישמות את רוחב היריעה של טכנולוגיית ניהול הזהויות והגישה החזקה, הניתנת להרחבה, של CA בארגונים רבים כדי לענות על צרכיהם בתחומי אבטחת המידע, התאימות לתקנות וניהול הזהויות", אמר שון קייב, סגן נשיא Simeio Solutions.

"גרסה חדשה זו של CA Identity Suite מסייעת להפוך את תהליכי הזהות לעוד יותר ידידותיים עבור המשתמש העסקי, באמצעות אספקת ממשק מותאם ואפשרויות ניידות מורחבות".

אירועים קרובים