תוכן שיווקי

STKI שמה את פירמיד אנליטיקס בצמרת

14/04/2016 11:41
מגייסת עובדים. פירמיד אנליטיקס

בכנס השנתי שלה שהתקיים לאחרונה, פרסמה חברת המחקר STKI, המלווה וסוקרת את שוק ה-BI בישראל, את דירוג נוכחות השוק של החברות הפעילות בתחום ה-BI & Discovery Analysis tools.

מהדירוג עולה כי פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) ממוקמת בצמרת בתחום זה, בפרמטרים החשובים של נוכחות שוק ותמיכה מקומית, ומקדימה חברות ענק כמו SAS, אורקל (Oracle), יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP) וחברות אחרות.


לדברי עומרי קוהל, מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס, "החברה מובילה את מהפכת פלטפורמות ה-BI, ומייצרת מערכות תומכות דטה לארגוני אנטרפרייז. פירמיד אנליטיקס מציגה צמיחה קבועה של מאות אחוזים בשנה בכל הטריטוריות בהן אנו פעילים בעולם, בין השאר בארצות הברית, אירופה, אסיה, והמזרח התיכון ואפריקה".

עוד הוא מוסיף כי "אני מאוד שמח לראות שבסקירה השנתית של STKI הוכרעה השליטה של פירמיד אנליטיקס גם בשוק הישראלי. אנחנו רואים את ישראל כשוק חשוב מאוד, ורואים גידול מתמיד וניכר בלקוחות החדשים שלנו. בישראל הגדלנו לעשות, ויש לנו כאן נציגות מקומית הנקראת פירמיד אנליטיקס ישראל, והיא אחראית על המכירות והתמיכה בשוק המקומי".

עינת שמעוני, סמנכ"לית ואנליסטית בכירה ב-STKI, אמרה כי "מיצוב STKI לכלי BI בישראל ב-2016, משקף את המומנטום החיובי והצמיחה של פירמיד אנליטיקס בשוק הישראלי. ארגונים בוחנים היום מחדש את פורטפוליו מוצרי ה-BI ואנליטיקה שברשותם. בשנים האחרונות צמחו קטגוריות חדשות אשר יש לספק עבורן פתרון, לדוגמה תחום ה-Self Service Discoveries ותחום האנליטיקה המתקדמת".

עוד אמרה כי "מגמה טכנולוגית זו מעצימה את השינוי בסוג המשתמשים הפוטנציאליים בארגון לשירותי BI ואנליטיקה, מקבוצה מאוד מצומצמת של אנליסטים ואנשי מידע, לקבוצות נוספות של עובדים ומנהלים אשר יכולים להיעזר בשירותי אנליטיקה לצורך קבלת החלטות מיטביות".

אירועים קרובים