תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - One1: מסע הלקוח בעידן הדיגיטלי

"מנכ"ל או מנמ"ר שלא יסתגלו למהפכה הדיגיטלית ימצאו עצמם מחוץ למשחק"

כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1 ● לדבריה, "המהפכה הדיגיטלית חובקת עולם ומביאה לשיבוש ולשינוי כללי המשחק בכל תעשייה"

31/03/2016 10:40
גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: ניב קנטור

"המהפכה הדיגיטלית יוצרת עבור ארגונים עולם חדש של הזדמנויות עסקיות, אך גם דורשת הרבה יותר מהירות ומיקוד בחוויית הלקוח. כדי לנצל את ההזדמנויות ולהישאר במשחק, ארגונים נדרשים לבצע את מה שאנו מכנים טרנספורמציה דיגיטלית". כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"ל השיווק של One1.

שלזינגר דיברה בכנס המהפכה הדיגיטלית, מפגש מקצועי שנערך בבית One1 בהשתתפות מנהלים, יועצים, ויזמים, והתמקד בנושא מסע הלקוח בעידן הדיגיטלי. באירוע השתתפו בכירים מישראכרט, HOT, הרץ (Hertz), כאל (Cal), הבנק הבינלאומי וחברות נוספות, לצד נציגי חברות הסטארט-אפ מהחממה של One1Start.

רז הייפרמן, מנכ"ל משותף ויועץ בכיר לחדשנות דיגיטלית ב-B-Digital. צילום: קובי קנטור

רז הייפרמן, מנכ"ל משותף ויועץ בכיר לחדשנות דיגיטלית ב-B-Digital. צילום: קובי קנטור

רז הייפרמן, מנכ"ל משותף ויועץ בכיר לחדשנות דיגיטלית ב-B-Digital, פתח את ההרצאות בסקירה על המהפכה הדיגיטלית. לדבריו "אחרי שהאנושות עברה שלוש מהפכות בתחום הייצור, אנו עומדים בפתחה של המהפכה התעשייתית הרביעית אשר מתאפיינת בשיבוש מודלים עסקיים שגורמת המהפכה הדיגיטלית. מי שלא יכנס אליה בזמן עלול לאבד את מקומו בתעשייה".

לדבריו, "בתגובה למהפכה זו, כל ארגון חייב לעבור 'אובריזציה', על שם אובר (Uber). כשם שהיא מאיימת על תעשיית המוניות, כך יכולה להגיע בכל שוק אחר חברה שתאיים על השחקנים הפעילים ולעתים אף על השוק עצמו". הייפרמן הזכיר כדוגמא את היעלמותן של בלוקבסטר (Blockbuster), של רשת הספרים בורדרס (Borders) עם 1,700 חנויות, וכן קודאק (Kodak), נוקיה (Nokia), וחברות נוספות אשר לא הגיבו בזמן להופעתן של חברות חדשניות שעקפו אותן בסערה.

אבי עסיס, מנכ"ל משותף ב-Be-Digital. צילום: ניב קנטור

אבי עסיס, מנכ"ל משותף ב-Be-Digital. צילום: ניב קנטור

"חוויית הלקוח מהווה בידול עסקי וקריטי לארגונים", אמר אבי עסיס, מנכ"ל משותף ויועץ בכיר ב-B-Digital. "לכן כל ארגון שרוצה לבדל את עצמו חייב להבין, לתכנן, ולהפעיל בצורה אפקטיבית את מסע הלקוח. יש להשיג שליטה מירבית ולשפר את חוויית הלקוח בכל אינטראקציה שלו עם הארגון או עם מוצריו".

שלזינגר הציגה את הפתרונות הטכנולוגיים של החברה ואת חממת הסטארט-אפים, One1Start. היא תיארה כיצד בעזרת שורה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, One1 מאפשרת לארגונים להאיץ את השתלבותם במהפכה הדיגיטלית.

יניב פרטוק, מנהל OneiLink, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1

יניב פרטוק, מנהל OneiLink, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1

יניב פרטוק, מנהל חטיבת ה-Salesforce, הציג מקרה לקוח הנוגע לאינטרנט של הדברים אשר מדגים את המהפכה הדיגיטלית בתחום הרכב. המנמ"רים שהשתתפו נוכחו לדעת כיצד מהירות, זריזות ומיקוד בחוויית הלקוח מוצאים את מקומם באולם התצוגה של סוכנויות הרכב ומשנים ללא היכר את אופן המכירה והתמיכה.

במהלך האירוע התקיימה תערוכת LIVE DEMO בה הציגו הסטארט-אפים של תכנית One1Start את הפתרונות הדיגיטליים שלהם, המוצעים אף הם באמצעות One1.

One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה- IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור-חוץ ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי הטלקום, תעשיה, היי-טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א יתר 50 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקלים. מנכ"ל קבוצת 1One הוא שי אוזון.

אירועים קרובים