תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

"קומוולט מתנהגת כמו סטארט-אפ לכל דבר, בכל מה שקשור למהירות ויעילות העבודה"

כך אמר יעקב מרקוביץ, HDS, לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט, שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו

28/03/2016 14:57
יעקב מרקוביץ, HDS

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם יעקב מרקוביץ מ-HDS.

הצג את החברה – מה תחומי ההתמחות שלכם?
"HDS היא חברה מאוד ותיקה בארץ. במקור, החברה סיפקה פתרונות לשוק בתחום המחשוב והאחסון ועם התקדמות הטכנולוגיה, היא הרחיבה את פעילותה לתחומים נוספים, כמו גיבויים, מערכות של מאגרי מידע ועוד. הגיבוי הוא חלק אינטגרלי ואנחנו נותנים פתרונות למגוון הצרכים של מערכות מחשוב בארגונים גדולים ובינוניים".


"HDS מונה קרוב ל-40 איש, כאשר הצוות הטכני מורכב מ-30 איש, שזהו המאפיין המובהק של החברה. אנחנו מעסיקים אנשים שהם מקצוענים בתחומם וגם מעבר. זוהי גם הסיבה לכך שהלקוחות שלנו מתייחסים אלינו כחברה של מומחים, אשר מספקת מוצרים מובילים. מעבר לכך, אחד הצדדים החזקים שלנו הוא האמינות – אנחנו משתדלים להקיף את כל צרכי הלקוח ולבנות פתרון גם עבור הצרכים שלא נראים דחופים או מיידיים, אלא כאלו שמתגלים תוך כדי ביצוע יישום הפרויקט. ההשקעה בפרטים הקטנים מונעת הפתעות בהמשך".

ספר על העבודה עם קומוולט: כיצד מתנהלת העבודה המשותפת?
"העבודה שלנו עם קומוולט החלה עוד לפני פתיחת הסניף שלהם בארץ. העבודה שלנו בשוק הישראלי, ייצוג החברה והמענה שסיפקנו ללקוחות, כל אלה היו גורמים שאפשרו בסופו של דבר, את פתיחת הסניף של קומוולט. כיום, סניף החברה בישראל נותן מענה לכל עניין, החל מניתוח, התייעצויות, מענה לבקשות הלקוחות, מתן רשיונות מתאימים ללקוח והיכולת לקבל תמיכה בכל דבר שנצטרך".

"לא הייתה פעם שבה נזקקנו לסיוע של קומוולט ולא קיבלנו אותו. אומנם קומוולט היא לא חברה קטנה, אבל היא מתנהגת כמו סטארט-אפ לכל דבר בכל מה שקשור למהירות ויעילות העבודה. כאשר הלקוח זקוק לפתרון, קומוולט מספקת אותו במהירות ובצורה אמינה. התנהלות זו של החברה מאפשרת לנו גמישות רבה ומתן פתרון ייחודי ומהיר, אשר עונה על צרכי הלקוחות".

מה לדעתך הם הגורמים המרכזיים להצלחה של המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות?
"הגורם המרכזי להצלחה של קומוולט זוהי העובדה שהיא בנויה מפלטפורמה אחת שבה משולבים כל הפתרונות שהחברה מפתחת, וזאת בשונה מחברות אחרות, אשר מספקות מספר פתרונות. הדבר מקבל משנה משמעות במיוחד כאשר מדובר בארגונים גדולים שמשתמשים בפתרונות ניהול מידע וגיבוי של ספקים שונים, והם נחשפים לפלטפורמה האחודה של קומוולט, אשר מספקת מענה לכל צרכי הלקוח".

"באמצעות פתרון ייחודי זה ניתן לקצר ולייעל את התהליכים, לבצע את הפרויקטים בצורה מהירה ולחסוך בעלויות. בנוסף לכך, קומוולט לא מפסיקה להתחדש, לפתח פתרונות חדשים, לנתח את המגמות של השוק ולהתאים את עצמה אליהן. בעידן שבו הארגונים שמים דגש רב על שחזור המידע והמשכיות – קומוולט מספקת את כל הפתרונות הללו במהירות ותוך שמירה על איכות המוצר ואיכות העבודה".

ברכה קצרה ללקוחות שיגיעו למסיבת האביב?
"כמו שהטבע מתחדש ופורח בכל שנה עם בוא האביב, כך אני מאחל גם ללקוחות שלנו. אני מברך את כל לקוחותינו שמגיעים למסיבת האביב ומאחל לנו עוד שנים רבות של צמיחה, שיתוף פעולה הדדי והיכולת לספק עבורם את הפתרונות והטכנולוגיות המתקדמים ביותר, אשר יקדמו כל אחד מהם ויסייעו להם בהתמודדותם עם צרכי השוק השונים".

אירועים קרובים