תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IOT 2016

Telit מחדשת את האינטרנט של הדברים

החברה מנגישה פתרונות מקצה לקצה ומאפשרת ללקוחותיה לפרוס אותם תוך קיצור משך הפיתוח והפחתת הסיכון

28/03/2016 09:10
דרור אלפנביין, מנהל מכירות ישראל, Telit

כתב: דרור אלפנביין, מנהל מכירות ישראל, Telit 

Telit היא ספקית של מוצרים ושירותים חדשניים בתחום האינטרנט של הדברים ותקשורת בין מכונות (M2M), פורצת דרך בתפיסת האינטרנט של הדברים כשירות, הצוברת פופולריות רבה.

Telit מאפשרת ללקוחותיה לפרוס פתרונות אינטרנט של הדברים תוך קיצור משך הפיתוח (TTM) והפחתת הסיכון.

פעילותה של Telit מתמקדת במוצרים ושירותים שקיבלו הסמכה ואישורים במדינות EMEA ,APAC ויבשת אמריקה. Telit משווקת שירותי קישוריות ניידת ושירותי פלטפורמת אינטרנט של הדברים, לרבות הפעלת יישומים, ניהול התקנים ואינטגרציה של נתונים בהתקני קצה לרבות אלו המובנים בכלי רכב עם שירותי האינטרנט של הדברים.

בנוסף, Telit מפתחת ומייצרת מודולי אינטרנט של הדברים אלחוטיים קצרי טווח, לווייניים (GNSS) וסלולריים המאפשרים לחבר התקני קצה באופן פיזי לרשתות ניידות, זה לזה ולמערכות מיקום לווייניות.

ניהול מחזור חיים מלא בסגמנטים שונים

ניתן להשתמש במוצרים ובשירותים של Telit באופן יחידני או בצירופים שונים, כדי לאפשר יצירה של פתרונות ויישומים לפריסה מהירה עם ניהול מחזור חיים מלא בסגמנטים שונים, לרבות מעקב אחרי נכסים, ניטור תעשייתי מרחוק, קריאה אוטומטית של מוני מים, גז וחשמל, טלמטיקה בתחום הביטוח, מכשירי אלקטרוניקה ביתיים, התקנים רפואיים ניידים ועוד.

Telit IoT Portal הוא נקודת גישה יחידה וייחודית ללקוחות בתעשייה כדי לפשט את הפריסה וההפעלה של האינטרנט של הדברים בעזרת שירותי ערך מוסף מתקדמים ומנוהלים; הפעלת יישומים; וניהול קישוריות במודל פלטפורמה כשירות (PaaS). בנוסף, החברה מציעה תכניות נתונים ניידת (Data Roaming) במדינות EMEA וביבשת אמריקה, המוגדרות ומתומחרות במיוחד עבור מודלים עסקיים של האינטרנט של הדברים.

Telit מספקת למגזר יצרני חלקים מקוריים בענף הרכב ולספקי Tier-one מודולים הנמנים עם המאובטחים ביותר בתעשייה לשימוש בסביבת האינטרנט. המודולים נושאים אישור ומיוצרים לפי תקנות ותקנים כגון ISO/TS16949, ואספקתם מתבצעת באמצעות אחת מהמערכות הלוגיסטיות והתעשייתיות הגמישות ביותר. המוצרים והשירותים של Telit נמכרים ישירות וגם באמצעות רשת משווקי ערך מוסף, ספקי פתרונות, חברות הנדסה ותיכון, יצרני התקנים ומשלבי מערכות של פתרונות מכשירים ויישומים מקושרים.

Telit Communications PLC נוסדה בשנת 2000 ורשומה בלונדון בריטניה.

אירועים קרובים