תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT Awards 2015

חטיבת התקשורת במיטווך זכתה במגן מצוינות על חלקה בפרויקט מעבר בנק ישראל להר החוצבים

20/12/2015 13:24
י.א מיטווך

חטיבת התקשורת במיטווך זכתה מגן מצוינות על חלקה בפרויקט מעבר בנק ישראל לבניין בהר החוצבים, שנבחר כפרויקט מצטיין לשנת 2015 בקטגוריית פרויקטים ייחודיים, בתחרות IT Awards של קבוצת אנשים ומחשבים.

במסגרת הפרויקט ביצעה החטיבה הקמה של תשתיות תקשורת וטלפוניה בבניין הזמני אליו עבר הבנק  בהר החוצבים. הרחבת תשתיות התקשורת כללה התקנת מערכת LAN עבור מערכת הטלפוניה בבניין הזמני, המשלבת מתגי BackBone ומתגי קומות, ליותר מ-700 משתמשים. בפרויקט יושם פתרון שרידות, גיבוי וניתוב "חכם".

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברה, ציין כי "בפרויקט זה בבנק ישראל נדרש מאיתנו סוג של פעילות המשלב את מכלול יכולותינו המקצועיות בשלושת הרבדים בהם מתמחה חטיבת התקשורת: תשתית Data Networking, מערכות טלפוניה ומוקדי שירות. בפרויקט זה יישמנו פעם נוספת בהצלחה את התפיסה המנחה אותנו בשנים האחרונות מול לקוחותינו, שהינה 'מחברים קצוות עבורכם'".

מערכות טלפוניה ומוקדי שירות אינן מהוות כיום איים נפרדים, אלא משולבות  באופן אינטגרלי בתשתית התקשורת הארגוניות, תוך התממשקות למערכות מידע אחרות בארגון, כגון: CRM.

התמחות  עובדי החטיבה בתחום  תשתיות התקשורת, מאפשר  תכנון אופטימלי של הרשת וכן איתור וטיפול מהיר בתקלות, גם כאשר הן מתחוללות בקו התפר שבין המערכות השונות.

ליאור ג'ורג'י, מנהל יחידת תפעול וייצור בבנק ישראל, אומר כי "הפרויקט בוצע באופן שאיפשר לבנק גמישות בהעברת היחידות השונות תוך הפעלה מקבילה של המערכות בשני הבניינים. אנו רואים בכך סגירת מעגל לפרויקט מורכב ומאתגר, שאנו גאים בתוצאותיו המוצלחות ובתרומתו המשמעותית לארגון. שיתוף הפעולה והמקצועיות של עובדי מיטווך סייעו לנו לעמוד ביעדים (ואף יותר מכך!) להקים פתרון אלגנטי ויעיל שאיפשר מעבר של עובדי הבנק באופן חלק ובאפס תקלות".

לחטיבת התקשורת בחברת מיטווך ניסיון מצטבר של למעלה מ-20 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומוקדי שירות לקוחות (Contact Centers), בקרב עשרות ארגונים במשק הישראלי ובחו"ל.

תחומי הפעילות המרכזיים של חטיבת התקשורת במיטווך הינם:
● Data Networking – תכנון הקמה ותחזוקה של  מערכי תקשורת נתונים, הכוללים מתגי רשת, נתבים, פתרונות Wireless LAN ושילוב מכלולי אבטחת גישה לרשת.
● מערכות טלפוניית IP – תכנון הקמה ותחזוקה של מערכי טלפוניה מתקדמים, תוך התמקדות בפרוטוקול IP ובתקן SIP, ותוך יישום  פתרונות תקשורת אחודה (Unified Communication), הכוללים גם טכנולוגיות מובייל ווידיאו.
● מוקדי שרות לקוחות (Contact Center) – תכנון הקמה ותחזוקה של  פתרונות תקשורת “מקצה לקצה” למוקדי שירות, התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת, בהם גם רשתות חברתיות, תוך שילוב מערכות IVR ומערכות הקלטה. הפתרונות כוללים גם דו"חות היסטוריים, דו"חות זמן אמת, יכולת שליטה וניהול אפקטיביים של נציגי השירות, ועוד.

מיטווך הינה שותף עסקי ברמת פלטינום של אוויה (Avaya), וכן  היא מוסמכת שירות של אוויה ברמת JSD שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפוניה ומתגי תקשורת של אוויה. כמו כן, החברה הינה גם שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות נוספות בתחום התקשורת.

לדברי בר אורין, "בשל היכולות המקצועיות הגבוהות של החטיבה ויישום תפיסת 'מחברים קצוות עבורכם',  זכתה החברה במהלך השנה האחרונה בפרויקטים משמעותיים בארגונים מובילים בישראל. חטיבת התקשורת שלנו נמצאת בתנופה, והדבר בא לידי ביטוי במגזרים שונים במשק הישראלי, אותם אנו משרתים, בהם:  בנקים, חברות אשראי, בתי השקעות, חברות תיירות, חברות רב לאומיות ועוד."

אירועים קרובים