תוכן שיווקי

בלאט-לפידות מקבוצת AllCloud בכנס Salesforce Essentials 2015 : הלקוחות במרכז

07/12/2015 15:32
מימין לשמאל: יוסי פרנקל, נשיא אולקלאוד; אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט לפידות; נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce

יותר מאלף אנשי מקצוע גדשו את מרכז הכנסים דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, לכנס השנתי של חברת הענן Salesforce, שאת פעילות שותפיה בישראל מוביל נתן גביש.

16 שנה של התמקדות בלקוחות ובניהול קשרי לקוחות (CRM) – עם פלטפורמה להצלחת לקוחות, קידמו את Salesforce לקראת היותה חברת התוכנה הרביעית בגודלה בעולם, עם קצב הכנסות שנתי של שבעה מיליארד דולר, וגידול של 30% בשנה.

גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Salesforce, אמר כי לפני עשור, כש-Salesforce הצעירה הגיעה לישראל, היו מי שתהו כיצד תתפתח החברה. היום יש לחברה יותר מ-1,400 לקוחות ישראלים, למעלה מ- 400 מלכ"רים שקיבלו תוכנה חינם, ואקו-סיסטם רחב של שותפי ISV ומשלבי מערכות הנותנים ערך ללקוחות, לצד כ-100 עובדי Salesforce בישראל.

מימין לשמאל: אמיר חונגה, בלאט-לפידות; שאול גלק, מנהל מערכות מידע במנהל תלמידים אוניברסיטת תל אביב; דניאל לויטץ, סגן נשיא למכירות בסינרון-קנדלה; אייל פרי, מנהל פרויקט CRM בחטיבה הבנקאית של בנק לאומי; מירי אביהו, מנהלת CRM בזוקו שילובים

מימין לשמאל: אמיר חונגה, בלאט-לפידות; שאול גלק, מנהל מערכות מידע במנהל תלמידים אוניברסיטת תל אביב; דניאל לויטץ, סגן נשיא למכירות בסינרון-קנדלה; אייל פרי, מנהל פרויקט CRM בחטיבה הבנקאית של בנק לאומי; מירי אביהו, מנהלת CRM בזוקו שילובים

המטרה של Salesforce היא לאפשר לעסקים לתת ללקוחותיהם חווית אינטראקציה אחרת מולם; זאת על ידי חיבור כל האינטראקציות בערוצים השונים לפלטפורמה ניהולית אחת.

גביש הזמין  לבמה את נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול של בלאט-לפידות מקבוצת AllCloud, ואמר כי "שותפינו הם המפתח להצלחה, ובזכותם אנחנו במקום הראשון בקרב ה-Emerging Markets. בלאט-לפידות שותף ותיק שלנו – קרוב לתשע שנים. הם החליטו להתמקד ב-Salesforce, וכשותף פלטינום ראשון שלנו בישראל, מריצים באופן שוטף מעל 250 פרויקטים".

ארגז-שביט הציגה במליאה את אחד הלקוחות והפרויקטים המעניינים של בלאט-לפידות, מובילאיי (MobilEye). מאיה אליעזר, מנהלת ה-CRM & ERP במובילאיי, סיפרה כי החברה שהוקמה ב-1999, מעסיקה 650 עובדים והונפקה בנאסד"ק בשווי חמישה מיליארד דולר.

"אנחנו גלובליים, עם סניפים בכל העולם, ומוצר מציל חיים פורץ דרך וחדשני, הנמכר במתכונות B2C ו- B2B, ואף מסייע לממשלות בעולם".

לדבריה, מעבר החברה ל-Salesforce היה חלק. "כחברה בורסאית בעלת פעילות מורכבת ואתגרים רבים, חיפשנו פלטפורמה שתתחבר למערכת נוספות כמו סאפ (SAP) שלנו מכל נקודה, תוך נגישות לאנשים בשטח וגמישות, שתהיה מבוססת ענן ופתוחה לאינטגרציה. בבחירת השותף המתאים חיפשנו מקצועיות, הבנת תהליכים עסקיים, ניסיון עם לקוחות גלובליים, ידע טכני וגישה חדשנית. את כל אלה מצאנו בבלאט-לפידות".

גם אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות, התמקד בלקוחות, ותחת הכותרת "איך לקחת את הארגון אל הענן בלי להירטב?" הנחה פאנל שנועד לשמוע מניסיונם של לקוחות, כי אין חכם כבעל ניסיון. בפאנל השתתפו: אייל פרי, מנהל פרויקט CRM בחטיבה הבנקאית של בנק לאומי; דניאל לויטץ, סגן נשיא למכירות בסינרון-קנדלה; שאול גלק, מנהל מערכות מידע במנהל תלמידים אוניברסיטת תל אביב; מירי אביהו, מנהלת CRM בזוקו שילובים – יבואני קטרפילר (Caterpillar); ענת קופר, סמנכ"ל שירות Kaltura; ומנשה קאשי מהמרכז הישראלי לכלבי נחייה. חברות אלה עשו זאת ועברו לענן ול-Salesforce; כולן לקוחות של בלאט-לפידות.

הלקוחות מהמגזרים המגוונים חלקו בפאנל את האתגרים השונים מולן התמודדו החברות, ואיך קיבלו מענה בהטמעת פתרון באמצעות Salesforce, תוך ליווי מלא של בלאט-לפידות שהתאימה את המערכת לתהליכים העסקיים והאופרטיביים להם נדרשו הארגונים, שנציגיהם הדגישו את חשיבות בחירת פרטנר נכון להטמעת תהליך שכזה.

חונגה סיכם ואמר כי "שמחתי להזמין את לקוחותינו, ואני נרגש לשמע המחמאות והמילים הטובות על צוות בלאט-לפידות. המכנה המשותף של כל הלקוחות מהמגזרים שונים, הוא בחירת פתרון שלם שיענה לצרכיהם העסקיים: בהיבט הטכנולוגי – שימוש בפלטפורמת Salesforce המתקדמת, בהיבט העסקי-תפעולי – השירות של בלאט-לפידות, המתאימה את רכיבי הפיתרון לכל לקוח לפי צרכיו. כחלק מקבוצת AllCloud, המציעה פתרונות מבוססי ענן בלבד, בלאט-לפידות מעניקה ללקוחותיה פתרונות בראייה רחבה מקצה לקצה."

אירועים קרובים