תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

"אנחנו חושבים לקוח; נכנסים לנעליו ומשפרים כך את יכולותינו לתת פתרונות איכותיים יותר"

כך אמר עוזי יערי, מנכ"ל קומפליט פתרונות עסקיים, כשתיאר את ארבעת היסודות עליהם מושתת כל מערך השירות: מצוינות; מקצועיות; ראייה רחבה של צרכי הלקוח; ולחשוב לקוח

06/12/2015 13:01
עוזי יערי, מנכ"ל קומפליט פתרונות עסקיים

"בשנת 2015 קומפליט הגיעה להישגים משמעותיים בתחומים המובילים בחברה. כחברה עסקית מובילה, קומפליט צמחה בכ 23% בהכנסות החברה, והרחיבה את הצוות המקצועי בלמעלה מ-20 עובדים מקצועיים ומיומנים". כך אמר עוזי יערי, מנכ"ל קומפליט פתרונות עסקיים, בראיון לאנשים ומחשבים. "הצמיחה של החברה התבססה על צמיחה אורגנית המבוססת על הרחבה שיטתית במכירות החברה ובפעילות הנאמנה בבסיס הלקוחות הקיים, ובמקביל התבססה על רכישת הפעילות של טודן".

על מה אתה יכול לשים את האצבע כסיבה המובילה לצמיחה זו?
"אנחנו מסמנים שתי סיבות עיקריות לצמיחה של קומפליט. הסיבה הראשונה היא היכולת של קומפליט לבסס את הצלחותיה בהגעה ללקוחות חדשים על מודל של לקוח מביא לקוח. כ-50% מהעסקות החדשות של קומפליט נובעות מלקוחות שמגיעים אלינו, ביוזמתם, בגלל ששמעו על קומפליט ועל הערכים המובילים אותה. המודל של לקוח מביא לקוח יוצר הזדמנויות משמעותיות בתחום ה-New Name, ומאפשר לנו לקצר את הזמנים בסגירת עסקות חדשות".

קומפליט פתרונות עסקיים

קומפליט פתרונות עסקיים

"הסיבה השנייה היא הבחירה של קומפליט להקים חטיבת פתרונות, המתמקדת בפתרונות ורטיקליים מבוססי Best Practices. חטיבת הפתרונות מאפשרת לקומפליט להציע ללקוחותיה, הקיימים והפוטנציאליים, פתרונות מתקדמים ועשירים, המספקים Best Practices הנהוגים באלפי לקוחות בעולם מחד, ואינטגרציה מובנית לעולמות ה-ERP מאידך".

במורכבות של מערכות המידע, איך אתם מגיעים למודל של לקוח מביא לקוח?
"אנחנו בקומפליט מדגישים ארבעה יסודות עליהם מושתת כל מערך השירות. היסוד הראשון הוא המצוינות. החתירה למצוינות מאפיינת את פעילות קומפליט מיום הקמתה, ומחייבת אותנו לנקוט בכל הצעדים שיאפשרו מצוינות, רצינות ודייקנות בכל פרט ופרט. היסוד השני הוא המקצועיות. אנחנו משקיעים בעצמנו הרבה כדי ליצור ולשמר מקצועיות. שני היסודות של מצוינות ומקצועיות מדריכים אותנו הן בבחירה קפדנית של העובדים הנקלטים בחברה, והן בחניכה ובהכשרה של כלל העובדים".

"היסוד השלישי הוא ראיה רחבה של צרכי הלקוח. יסוד זה מאפשר לנו להיות חלק מהחשיבה האסטרטגית של הלקוח, ולא רק ספקי פתרונות טכניים. והיסוד הרביעי הוא לחשוב לקוח. אנחנו כל הזמן חושבים לקוח, נכנסים לנעליו ומנסים לשפר כך את היכולת שלנו לתת פתרונות איכותיים יותר".

דיברת על חטיבת הפתרונות של קומפליט, למה בחרתם לבדל חטיבה נפרדת בתוך פעילות החברה?
"קומפליט הינה החברה והאינטגרטור הגדול והמוביל בישראל בתחום ה-SAP Business One. לחברה למעלה מ-15 מנהלי פרויקטים, עשרות מיישמים, מפתחים ותומכים. מאות רבות של לקוחות ופרויקטים בישראל וב-50 מדינות נוספות. בפעילות כה רחבה ועשירה, ראינו לנכון לאפשר ללקוחות לקבל ייעוץ ופתרונות איכותיים הממוקדים בצרכים הפונקציונליים והטכנולוגיים של הלקוחות. כיום, חטיבת הפתרונות של קומפליט, המנוהלת על ידי יניב בראל, שהוא בעל ניסיון עשיר מאוד בעולמות התוכן של מערכות המידע, מספקת שירותים ופרויקטים End To End בעולמות התוכן של הייצור והלוגיסטיקה".

תחום הלוגיסטיקה הוא תחום רחב מאוד, מה הפתרונות שמביאה איתה קומפליט בתחום זה?
"קומפליט מפיצה ומיישמת את מערכת ה-Mantis WMS בישראל, כולל אינטגרציה מלאה ל-ERP. בכך מאפשרת קומפליט ללקוחותיה להטמיע פתרונות מהמובילים ביותר בעולם, הן בהיבט היכולות הפונקציונליות, והן בהיבט הטכנולוגיה המסופקת ללקוח.

מה היעדים של החברה בראיה של שנת 2016?
"אנחנו רואים בשנת 2016 שנה מרתקת ומאתגרת. ההזדמנויות העומדות לפתחינו הן רבות, ואנחנו רק צריכים להחליט איזה הזדמנויות לממש. לקחנו על עצמנו יעדים מאתגרים בתחום ההתפתחות העסקית, גם בשנת 2016, ואנו נחושים לעמוד בהם. בנוסף, אנחנו מרחיבים יותר ויותר את יכולות החברה בתחום ה-HANA. אנו רואים ב-HANA הרבה מעבר לבסיס הנתונים המתקדם של סאפ (SAP), אלא הזדמנות אמיתית להעניק למגוון רחב של לקוחות, יכולות מתקדמות שיהפכו אותם לארגונים מנצחים המסוגלים להתמודד עם מצבים עסקיים משתנים. בתחום זה, סאפ מספקת בשורה אמיתית, שלמתחרים ייקח עוד שנים להבין אותה. מתוך הראיה של הלקוח במרכז, כפי שהדגשתי בפתח דבריי, אנחנו רוצים להוביל בתחום זה את שוק ה-SMB בישראל".

לסיום ולסיכום?
"המוטו שלנו בקומפליט הוא: האדם שבחברה ינצח. אנחנו באמת מאמינים שההון האנושי של קומפליט הוא גם היתרון המוחלט שלנו בהשוואה לכל מתחרה בשוק. זה המוניטין של החברה ואנחנו נדאג לשמר ולהרחיב את היתרון הזה של קומפליט".

אירועים קרובים