תוכן שיווקי
בעקבות אירוע סינופסיס

סינופסיס משקיעה באיכות תוכנה ובאבטחת מידע ומסמנת אותן כמנועי צמיחה

ד"ר ארט דה ג'יאס, יו"ר ומנכ"ל משותף החברה העולמית, הוביל את אירוע Code the Future שנערך השבוע לבכירים בענף התוכנה בישראל ● הכנס בחן את ההזדמנויות והאתגרים הכרוכים בפיתוח של תוכנה מאובטחת וחזקה בסביבה דינמית ומהירה

08/11/2015 15:31
מנהלים בסינופסיס העולמית ובסינופסיס ישראל נכחו באירוע מנהלים לענף התוכנה בישראל. מימין לשמאל: יו"ר ומנכ"ל משותף של סינופסיס העולמית ד"ר ארט דה ג'יאס; גבריאל לזמי, סגן נשיא למכירות סינופסיס אירופה; אנדראס קוהלמן, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת Software Integrity Group בסינופסיס העולמית; עופר מאור, המוביל את פעילות סינופסיס בתחום הסייבר בישראל; אהוד לוונשטיין, מנכ"ל מרכז המכירות של סינופסיס בישראל

סינופסיס (Synopsys) אירחה השבוע במלון הילטון בתל אביב אירוע למוזמנים בלבד, כחלק ממאמציה לסייע בהתמודדות עם נקודות תורפה באבטחת תוכנה. האירוע, שבו נכחו מנהלים ומקבלי החלטות בתחום התוכנה בישראל, בחן את ההזדמנויות והאתגרים הכרוכים בפיתוח של תוכנה מאובטחת ועמידה בסביבה דינמית ומהירה.

המייסד המשותף, היו"ר והמנכ"ל המשותף של סינופסיס, ד"ר ארט דה ג'יאס,הוביל את האירוע, שהתקיים תחת הכותרת Code the Future. מאז שרכשה את Coverity בשנת 2014, סינופסיס השקיעה בצורה רציפה באיכות ובאבטחה של תוכנה, תחום אותו סימנה כאחד ממנועי הצמיחה שלה. אסטרטגיית הצמיחה של החברה מבוססת על שלושה עמודי תווך: הובלה בתחום ה-EDA (תכנון אלקטרוני), צמיחה בתחום ה-IP (מודולי תכנון מוכנים ובדוקים) לשבבים וצמיחה מהירה בתחום האיכות והאבטחה של תוכנה.

אירוע המנהלים דן ברכישות שביצעה סינופסיס בשוק איכות ואבטחת התוכנה, הכוללות רכישות של גופים עם טכנולוגיה שפותחה על ידי ישראלים. כיום מציעה סינופסיס מוצרי איכות ואבטחת תוכנה תחת המותגים Coverity, Codenomicon ו-Seeker.

"האסטרטגיה של סינופסיס בנושא שלמות התוכנה (software integrity) היא לספק פלטפורמה גמישה ומקיפה לאישור איכות תוכנה (signoff), אשר מאפשרת לארגונים להיות פרואקטיביים ביחס לאבטחת התוכנה שלהם", אמר ד"ר דה ג'יאס במהלך ביקורו בישראל. "הגישה שלנו היא להפוך את התוכנה עצמה לחזקה במקום לבנות חומות מסביב לאפליקציות. כך אנחנו מסייעים ליצור אפליקציות שהרבה יותר קשה לפגוע בהן מלכתחילה".

"באמצעות הפלטפורמה של סינופסיס, ארגונים יכולים לזהות ולטפל בנקודות תורפה באבטחת תוכנה או בליקויי תוכנה בשלב מוקדם של פיתוח התוכנה, לראות את מה שמתרחש בשרשרת האספקה של התוכנה שלהם ולהשיג אישורים באשר לרמת האבטחה של פריטי התוכנה בשרשרת".

באירוע המנהלים נכחו מנהלים בכירים מסינופסיס בארץ ובחו"ל ובכללם אהוד לוונשטיין, מנכ"ל מרכז המכירות של סינופסיס בישראל, ועופר מאור, המוביל את מאמציה של סינופסיס בתחום הסייבר בישראל.

סינופסיס היא שותף ה-Silicon to Software של חברות חדשניות אשר מפתחות את מוצרי האלקטרוניקה ואת יישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-16 בגודלה בעולם, ולה היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA  (ר"ת Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס.

סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים