תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

דו"ח פורסטר קובע: SAP HANA מובילה בתחום פלטפורמות מסדי נתונים In-Memory

17/08/2015 12:49
סאפ

דו"ח חדש של חברת המחקר פורסטר (Forrester Research) מציין את פתרון SAP HANA כמוביל בתחום פלטפורמות מסדי נתונים In-Memory. הדו"ח פורסם ברבעון הנוכחי וסקר 11 פתרונות מספקים שונים. SAP HANA דורג בו כמוביל בשתי קטגוריות ליבה: היצע הפתרון ואסטרטגיית הפתרון. בקטגוריה השלישית – נתח שוק – הוא דורג בין המובילים. בנוסף, זכה הפתרון של סאפ (SAP) לציון המספרי הגבוה ביותר בשלוש הקטגוריות יחדיו, ואף נמנה בין הפתרונות שזכו בציונים הגבוהים ביותר בכל 10 הקטגוריות שדורגו בדו"ח.

נואל יוהאנה, האנליסט הראשי של פורסטר, ציין בדבריו בדו"ח כי "המיקוד החזק של סאפ בטכנולוגיית In-memory נושא פרי". על פי הדו"ח, סאפ היא החברה היחידה שזכתה לציון הגבוה ביותר, חמש מתוך חמש, על החזון שלה, נתח השוק, מספר הלקוחות והשותפים, הכנסות, ביצועים, יכולות ניהול המידע והטיפול היעיל במסד נתונים תפעולי, גמישות הפתרון ויכולתו להתרחב, מימוש הפרויקטים ושמירה על ביצועים אנליטיים גבוהים.

"אנו מאמינים כי הדירוג שלנו כמובילים בדוח פורסטר הוא הוכחה נוספת להצלחת האסטרטגיה שלנו להוביל בתחום ה-In-memory", מציין גרג מק'סטראויק, המנהל הגלובלי של תחום בסיסי הנתונים והטכנולוגיה ב-סאפ. "באמצעות פתרון SAP HANA אנו מסייעים ללקוחותינו להחליף את פתרונות בסיסי הנתונים הנקודתיים שלהם ולעבור לפלטפורמת In-memory עוצמתית, המסוגלת להריץ כל יישום אנליטי ומבוסס טרנזקציות בסביבה אחת. המחויבות שלנו בקידום חדשנות מתמשכת סביב פלטפורמת SAP HANA, מאפשרת ללקוחותינו להצליח בכלכלה הדיגיטלית של היום".

לדברי שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות ,סאפ ישראל, "פתרון SAP HANA זוכה לגידול משמעותי בנתח השוק עם למעלה מ-7,200 לקוחות ברחבי העולם שהטמיעו את הפתרון עד כה, כפול ממספר הלקוחות שהיו בשנה שעברה. לפתרון SAP HANA בסביבת הענן (SAP HANA Cloud Platform) למעלה מ-1,500 לקוחות, והוא זוכה לביקוש מרשים גם בקרב חברות סטארט-אפ. בנוסף, לפתרון למעלה מ-850,000 משתמשים פעילים." סיטון הוסיף ואמר כי "סאפ עומדת מאחורי התחייבויותיה לחדשנות טכנולוגית ופשטות בתהליכים העסקיים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים