תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

סאפ השיקה גרסת ניסיון לפלטפורמת העסקים החדשה שלה: SAP S/4HANA

12/08/2015 09:53
סאפ

סאפ (SAP) הכריזה על זמינות גרסת ניסיון לדור החדש של ה-Business Suite שלה: SAP S/4HANA. גרסת הניסיון היא לתצורת הפתרון בסביבת on-premise (התקנה בתוך כותלי הארגון) והיא זמינה ללקוחות המעוניינים להתנסות בה למשך 30 יום ללא עלות.

גרסת הניסיון כוללת תהליכים עסקיים דיגיטליים מקצה לקצה בתחומי הפיננסים, רכש, מכירות, ייצור, והיא מאפשרת ללקוחות לגלות ולהתרשם מהערך של תובנה עסקית מיידית. בנוסף, לקוחות יוכלו ליהנות מהפשטות של חוויית המשתמש החדשה SAP Fiori בשילוב עם פריטים חזותיים רבי עוצמה, כדי לנתח את הפעילות העסקית על פני מימדים מרובים.

גרסת הניסיון מציעה בנוסף גם מדריך הדגמה מלא, מאפייני התקנה ותשתיות נפוצים, והצגת תרחישים שממחישים מצבי אמת.

לדברי אלווירה וואליס, סגן נשיא בכיר ל-Scale, Enablement and Transformation בסאפ, "גרסת הניסיון מאפשרת למשתמשים להבין ולחוש את הפשטות של SAP S/4HANA בשילוב עם תובנה בזמן אמת, כדי לסייע להם לקדם את השינוי העסקי הדיגיטלי הנדרש בקצב שלהם".

SAP S/4HANA פותחה באופן מלא על טכנולוגיית המחשוב In-memory המתקדמת של פלטפורמת SAP HANA בשילוב עם חוויית משתמש SAP Fiori החדשה. באמצעות פתרון זה ניתן להשיג בפשטות תובנות עסקיות בזמן אמת למספר רב של תחומים עסקיים ותעשיות שונות. פתרון זה מהווה את תשתית הבסיס המרכזית של חברות וארגונים המאפשרת להם להתנהל בהצלחה ובפשטות בכלכלה הדיגיטלית.

עם ההתנסות בגרסת הניסיון של SAP S/4HANA בתצורת on-premise, המשתמשים יכולים למנף גם את פתרון היישום והפריסה SAP Activate ליישום יעיל של הפתרון בסביבת הענן או במודל היברידי.

לקוחות המעוניינים באפשרות יישום SAP S/4HANA בענן ,מוזמנים לגשת ישירות לאתר.

אירועים קרובים