אורי שפמן, לנובו ישראל: "שיתוף הפעולה עם VMware נמשך גם בפיתוח טכנולוגיות, לצד ההטמעות"

אורי שפמן, מנהל קבוצת Enterprise Business, לנובו ישראל

כתב: הילל יוסף

"המורשת המוצלחת שהייתה בין יבמ (IBM) ל-VMware נמשכת כיום מול לנובו (Lenovo) עם ענקית הווירטואליזציה. שיתוף הפעולה הוא לא רק בתחום המכירות המשותפות – אלא גם בפיתוח של הטכנולוגיה המשותפת", כך אמר אורי שפמן, מנהל קבוצת Enterprise Business בלנובו ישראל.

שפמן התראיין לקראת אירוע שותפים עסקיים, אותו עורכות לנובו ישראל ו-VMware ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' 15 ליוני, באולם רידינג 3, נמל תל אביב.

לנובו, אמר שפמן, "רכשה מיבמ את שרתי ורשתות הלהב System x ,BladeCenter ו-Flex Systems, את המערכות המשולבות של Flex, המבוססות על מעבדי x86, את שרתי ה-NeXtScale וה-iDataPlex ואת התוכנה המקושרת אליהם. כמו כן, היא רכשה את הפעילות של התחזוקה ושל רשתות הלהב שקשורה למערכות הללו". לדבריו, "לנובו הגדילה את סל מוצריה עם רכישת השרתים של יבמ ובכך היא צפויה להגדיל את נפח הפעילות שלה אצל הלקוחות בצורה משמעותית ואני אומר זאת כמי שבא מיבמ. לנובו יודעת ותדע להגדיל ולהגביר את הפעילות בתחום השרתים, מה שיבמ לא שמה עליו דגש – אצלנו הדגש הוא בכך שאנו חברת חומרה ובכך אנו מתמקדים".

LENOVO_VMWARE650X150

"הרכישה של השרתים", אמר שפמן, "היא עוד מהלך של לנובו להגדלת כוחה בשוק. היא נועדה לגוון את עסקיה של לנובו ולהרחיב את ההיצע שלה לשוק הארגוני. לנובו הפכה בשנים האחרונות להיות חברת המחשוב האישי הגדולה בעולם. כעת מדובר בעוד הרחבה – משמעותית – של היצע המוצרים שלה, כאשר המוטו הוא לתת מענה מקצה לקצה מבחינת חומרה: החל במחשוב אישי, תחנות עבודה, תחנות עבודה גרפיות ועבור למחשוב ארגוני. השרתים עוברים ללנובו, שזו חברת חומרה, הממוקדת בחומרה. נאמץ את כל היתרונות של מוצרי השרתים, והפיתוח שהושקע בהם בחלוף השנים ונמנף אותם אצלנו. החברה ממוקדת בפיתוח מוצרי חומרה, ובקידום מוצרי חומרה, ביניהם שרתי x86. הרכישה מאפשרת גמישות רבה יותר של הלקוחות, בשל הרחבת ההיצע שלנו בתחום מחשוב נוסף".

יבמ, אמר שפמן, "הייתה המובילה בתחום השרתים בעלי ארבעה מעבדים ויותר, שעליהם יושבות התשתיות הווירטואליות החזקות של VMware. יבמ החזיקה בפטנטים הרבים ביותר ובמספר ה-    benchmarkהגדול ביותר לתחום, ויחד עם VMware הייתה ספק תשתיות הווירטואליזציה המובילה בעולם. אנו בלנובו  ממשיכים עם VMware את הקו של ההצלחה. יש ללנובו את שרת הלהב הראשון בעל שמונה מעבדים התומך בווירטואליזציה בכל הפתרונות – והוא מהווה את הגשר לעולם SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה. יחד עם שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם EMC, אנו מאפשרים לארגון לממש בראש שקט את הפתרונות הללו – ליישומים הכבדים והקריטיים ביותר לארגון".

"אנו בלנובו משלבים כניסה לענן הפרטי וההיברידי", אמר, "על בסיס אותן תשתיות המתאימות ביותר, כי ניתן לממשן בתפיסה של  Scale Out, משמע גידול על פי צורך, עם פלטפורמה ייחודית ללנובו, המאפשרת צפיפות של תשתיות המחשוב עם ביצועים גבוהים עוד יותר. אנו יודעים לשלב רכיבים נוספים, כגון  eXFlash DIMM, רכיבים של SSD היושבים ישירות על גבי ערוץ הזיכרון של המעבד בלא ההשהייה המוכרת מהעבר, עם דיסקים. כך הלקוח מקבל יתירות גבוהה יותר, בשילוב של תקשורת מהירה, של 10-40 גיגה ביט היום ו-100 גיגה-ביט מעבר לפינה".

"יש לנו ארכיטקטורה חדשה", ציין, "משותפת ללנובו ול-EMC, שנותנת אבני בניין לדאטה סנטר הווירטואלי. אנו מצויים בהליכים ראשוניים של בחינת היתכנות להטמעות עתידיות".

"אנו ממשיכים להטמיע את הפתרונות המשותפים של VMware ולנובו", סיכם שפמן, "בקרב ארגונים מכלל מגזרי התעשייה: פיננסיים, ביטחוניים, תעשייה, והיי-טק, ונמשיך לצמוח בתחום".

להרשמה לאירוע הקליקו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים