מיטווך הוסמכה על ידי AVAYA‬ כ-"שותף עסקי פלטינום"

חטיבת התקשורת של החברה מספקת למגוון חברות וארגונים במשק פתרונות בתחומי תקשורת שונים

הוסמכה על ידי AVAYA‬ כ-"שותף עסקי פלטינום". מיטווך

מיטווך‬, הוסמכה על ידי חברת התקשורת הבינלאומית  AVAYA‬ כ"שותף עסקי פלטינום" (Platinum Business Partner‬). המעמד מצטרף להסמכת JSD CO DELIVERY שברשות מיטווך, שהינה הסמכת השרות הגבוהה ביותר של חברת AVAYA‬ למתן שרות.

"את התואר שותף עסקי פלטינום, מעניקה AVAYA‬ למספר מצומצם של חברות בעולם, העומדות בקריטריוני הסמכה מחמירים" אומר  אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת של מיטווך. "קבלת ההסמכות תלויה בעמידה ביעדי איכות, כמו גם ביעדים אחרים, אשר שקלולם הביא אותנו להיות מוסמכים כשותף עסקי פלטינום. מטרתם של המדדים, שנקבעו על ידי AVAYA‬, להבטיח ללקוחות יכולת מקצועית ושרות מהמעלה הראשונה. בין השאר נבדקים רמת השירות, המקצועיות של מומחי PRE SALE‬, המקצועיות של מומחי POST SALE‬ וקבלת הסמכות בנושאים מקצועיים בפורטפוליו המוצרים הנמכרים על ידי AVAYA‬".

לדברי בר אורין, בסקר שביעות רצון לקוחות שביצעה AVAYA‬ בשנה האחרונה בקרב לקוחות חטיבת התקשורת של חברת מיטווך, קיבלה מיטווך ציון 95. "המאמץ הרב שהושקע על ידנו להשגת מעמד פלטינום יבוא לידי ביטוי בשיפור נוסף של רמת המקצועיות והשירות שנוכל להעמיד לרשות לקוחותינו. חטיבת התקשורת שלנו נמצאת בתנופה והדבר בא לידי ביטוי במהלך השנה האחרונה בה זכתה החברה בפרויקטים בתחומי התקשורת בקרב ארגונים מובילים במשק הישראלי בהם:  בנק ישראל, בנק דיסקונט, פסגות בית השקעות, איסתא, רשת ישרוטל, אשת טורס,רשת בית בלב ולקוחות נוספים בתחומי הבנקאות והפיננסים כמו גם חברות רב לאומיות מובילות. ", אמר בר אורין."

עמית גרינמן, מנהל השותפים של Avaya: "כאסטרטגייה גלובאלית, Avaya דוגלת בפעילות דרך שותפים ועל כן קיבלה החלטה לעבוד בשיתוף פעולה עם הטובים ביותר. אנו שואפים לעבוד ביחד עם השותפים להם הידע הרב ביותר, עם נכונות רבה להצלחה משותפת, רמת הסמכות מגוונת, ציוני סקרי שביעות רצון גבוהים ונכונות לשותפות רבת שנים. לא היה לי ספק כי חברת מיטווך תוכל לסיים במהרה את כל ההסמכות הנידרשות לקבלת הסמכת פלטיניום, ההסמכה הגבוהה ביותר ב Avaya.

אנו רואים בחברת מיטווך שותף אסטרטגי אשר משקף את החזון המשותף שלנו ובטוחים כי נכונו לנו הצלחות רבות בעתיד."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים