70% מלקוחות המיינפריים: "צמצום העלויות – מטרה מרכזית"

בסקר עולמי, שנערך זו השנה התשיעית על ידי BMC, עולה כי לפלטפורמה שנחשבת "מיושנת" עדיין תפקיד מרכזי וכי מעמדה חזק, יציב וקריטי כפלטפורמת מחשוב בארגוני אנטרפרייז

מחקר חדש על פלטפורמה וותיקה. BMC

סקר שערכה BMC בקרב 1,200 ארגונים משתמשי מיינפריים בכל העולם, כולל בישראל, מציג תשובות מעניינות בכל הקשור ליחס כלפי התייעלות בארגון.

מפילוח התשובות של עובדי החברות הגדולות מסתמן כי הצורך לקצץ בעלויות ה-IT ממשיך להיות קריטי עבור ארגונים. מנהלי IT ממשיכים לבחון כלים טכנולוגיים במטרה להפחית את עלויות השימוש במיינפריים. עבור 70% מלקוחות המיינפריים, צמצום עלויות הוא המטרה המרכזית מתוך כלל צרכי ה-IT. כמטרות נוספות הוגדרו זמינות של אפליקציות (52%), אפליקציות מפותחות או חדשניות (48%) ואבטחת מידע אישי (47%) .

בניגוד לתפיסה הרווחת, שרואה את המיינפריים כפלטפורמה מיושנת, המשתתפים בסקר שהעידו כי הענן, ה-Big data או המוביליות הם הדברים החשובים להם ביותר גם ציינו כי השימוש בתשתיות המיינפריים שלהם הולך וגובר, כחלק בסיסי במערך המחשוב שלהם.  למעשה, 91% ממשתתפי הסקר צופים כי המיינפריים יישאר פלטפורמה בסיסית עבור ארגונים לשנים רבות נוספות ואף יצמח עוד יותר, להיקפים הגדולים מאלה בהם הוא פועל כיום.

"המיינפריים ממשיך להוות בסיס איתן לצרכים עסקיים וגלובליים של מערכי IT", אמר זוהר רונן, מנהל אזורי ב-BMC. "לקוחות מאוד מעריכים את יתרונות הזמינות, האבטחה וניהול הדטה של המיינפריים ולכן, לא במהרה הוא ייצא מעולם המחשוב בכל הנוגע לארגונים גדולים. תוצאות הסקר העולמי מתיישבות היטב עם הבחירות הטכנולוגיות וההצלחה שידענו בשנים האחרונות אצל לקוחותינו בישראל, ביוון ובטורקיה – בחירות שממוקדות מחד בקריטריונים מאוד גבוהים של איכות ומנגד בדרישה שהתוכנה תפחית את צריכת המשאבים של המיינפריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים