אחרי כמה חודשים: וואווי חוזרת לישראל

החברה מחדשת את פעילותה בישראל לאחר שהפסיקה אותה עקב הסכסוך בינה לבין אלקטרה מוצרי צריכה, ששיווקה את מוצריה בארץ ● באג, רונלייט ו-KSP מונו ליבואניות בלעדיות של וואווי לישראל

שוקעת. וואווי

חברת הטכנולוגיה הסינית וואווי הודיעה על ארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל, לאחר הפסקה בת כמה חודשים של פעילותה המקומית בעקבות סכסוך עם אלקטרה מוצרי צריכה, ששיווקה את מוצריה בארץ. אלקטרה תבעה את וואווי בגין הפרת הסכם, ובין החברות עדיין מתנהלים הליכים משפטיים.

בהודעתה הכריזה וואווי על מינויין של כמה חברות כיבואניות בלעדיות בישראל, בהן החברות באג, רונלייט ו-KSP, והודיעה גם כי היא מקיימת מגעים מתקדמים עם חברות הסלולר פלאפון, פרטנר, סלקום, HOT mobile ואחרות למכירת מכשיריה. החברה צפויה להכריז על כלל היבואניות הרשמיות במהלך השבועות הקרובים. לפי ההודעה, כבר בימים הקרובים תציע וואווי לרכישה בייבוא רשמי את מכשיריה, בהם מכשירי הדגל P20 ו-P20 Pro.

עוד ציינה וואווי בהודעתה כי בחרה ב-CPM כנותנת השירות הרשמית שלה בישראל, והתחייבה על חידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל נקודות התיקון והמכירה הרשמיות, וכן במעבדות התיקונים של חברות הסלולר בארץ.

לדברי חוזה גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון, וקפריסין, "החברה שמה בראש מעיניה את שביעות רצונם של לקוחותיה. על מנת לספק את השירות הטוב, המהיר והיעיל ביותר ללקוחותינו בישראל, ביצענו ארגון מחדש של פריסת החברה והאופרציה וחתמנו על הסכמי שירות ומכירות חדשים. בנוסף, דאגנו לחידוש מלאי חלפים ואביזרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים