ארה"ב: יוטיובר מפורסם גרם לתאונת דרכים קטלנית – ונהרג

הגיימר McSkillet, שמיליונים נהגו לצפות בו ושכ-900 אלף אנשים עקבו אחרי פועלו ביוטיוב עלה ביום ה' מסיבה לא ברורה על כביש מהיר ונהג בו בכיוון ההפוך ●הוא גרם להתנגשות מזוויעה, שבה סיים את חייו והרג אם ובתה שנסעו ברכב הנפגע

אילוסטרציה: rihardzz/BigStock

לא ברור מדוע, אבל טרבור הייטמן, גיימר ויוטיובר מפורסם, הידוע בכינויו McSkillet, עלה ביום ה' האחרון על הכביש המהיר של סן דייגו שבמדינת קליפורניה בארצות הברית ודהר בו במהירות גבוהה בכיוון הלא נכון. התוצאה של האירוע מחרידה: הייטמן נהרג בתאונה הקטלנית, שגרמה גם למותן של אם ובתה בת ה-12.

הייטמן בן ה-18 התנגש בעוצמה עם מכונית המקלארן 650S שלו בכלי הרכב שבו נסעו האם והבת, ומכוניתו הפכה לכדור אש וגרמה גם למכוניות אחרות להיקלע לתאונת השרשרת. הסן דייגו יוניון טריבון דיווח כי רכבו של McSkillet "התפורר" בעקבות האירוע המזוויע. קצין סיור במשטרת קליפורניה אמר לעיתון שמדובר במכוניות ספורט אקזוטית, שנחשבת כאחת המכוניות המהירות בעולם.

ההקשר של התאונה לעיסוקו של הייטמן לא מקרי – את המכונית היוקרתית הוא רכש בכסף שהרוויח מסרטונים שהעלה לערוצו וממסחר בסקינים (Skin) לכלי הנשק במשחק האונליין Counter Strike, שבו שיחק.

התאונה – תוצאה של הידרדרות בחייו של היוטיובר?

מיליונים נהגו לצפות בסרטונים של הגיימר, שגם התגאה בכמעט 900 אלף מנויים לערוצו. אלא שבאחרונה החלו צרות בחייו של McSkillet והוא הפסיק להעלות קטעי וידיאו. השבתת הפעילות הגיעה אחרי שהוחרם מזירת קניות אונליין שעסקה במכירות בתחום המשחקים. על McSkillet נאסר למכור דרך הזירה המסוימת, לאחר שלכאורה נמצא שפעל באתר הימורים שקשור לסחר בסקינים, ושנקרא CS:GO Magic. המשמעות של החרם הייתה ש-McSkillet לא יכול היה עוד להשתמש בסחר בסקינים כמקור הכנסה, ומעריציו טוענים שזה מה שגרם להפסקת הפעילות שלו ביוטיוב.

הייטמן היה מעורב באירוע נוסף של נהיגה מוזרה ופזיזה כחצי שעה לפני הסוף הטראגי של חייו ושל חיי ההרוגות האחרות: המשטרה טוענת כי בטרם העלייה לכביש המהיר דווח לה שמכונית הספורט הבריטית של McSkillet פרצה שער של בית ספר יסודי וחלפה באופן מסוכן על פני קבוצות של תלמידים מזועזעים ששהו בחצר המקום. עדים סיפרו שהנהג עצר לרגע, יצא מהרכב שלו וניפץ חלון בבניין בית הספר, לפני שחזר למקלארן והמשיך בנסיעה פרועה.

לא ברור מה הייתה הסיבה למה שנראה כפרץ האלימות של היוטיובר – האם פעל בהשפעת סמים והאם בכלל שלט בהתנהלותו. ועוד יותר – האם כל אלה היו חלק ממסע התאבדות "מפואר" שארגן לעצמו, אולי בגלל הפגיעה בעסקיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים