בגוגל כבר לא מקליטים שיחות?

מערכת ההפעלה החדשה באנדרואיד 9 אינה מאפשרת הקלטת שיחות פשוטה כפי שהתאפשר בעבר ● תכונת הקלטת השיחות הוסרה מכל האפליקציות

הקלטת שיחות. צילום אילוסטרציה: BigStock

מאז שהופצה למשתמשים הגירסה היציבה של אנדרואיד 9 – Pie, הוספו לה תכונות שונות, כמו ניווט מונחה מחוות, ממשק משתמש חדש לאפליקציות חדשות וגם תכונה של בהירות אדפטיבית.

אנדרואיד חביבה על משתמשים רבים משום שהיא מציעה תכונות רבות ש-iOS האפל'ית אינה מאפשרת, בהן אפשרות הקלטת השיחות. תכונה זו פופולרית מאוד בקרב משתמשים רבים, ובוודאי גרמה גם ליותר ממשתמש iPhone אחד לנטוש את אפל ולעבור לאנדרואיד, משום שהיא אינה זמינה במערכת ההפעלה iOS האפל'ית.

מכל מקום, לפי דיווחים חדשים, גוגל חסמה לחלוטין את אפשרות הקלטת השיחות בגרסת אנדרואיד 9 (Pie) של מערכת ההפעלה, שתפסיק להיות זמינה.

מדיווחים שהתפרסמו ביום האחרון (ד') עולה, כי מפתחים של אנדרואיד גילו כי מערכת ההפעלה החדשה אינה מאפשרת הקלטת שיחות פשוטה, כמו שהיה אפשרי בעבר. תכונת הקלטת השיחות הוסרה מכל האפליקציות.

מדוע גוגל בחרה לחסום את התכונה לחלוטין?

החוקים הקשורים להקלטת שיחות משתנים בין מדינות רבות, אך לא ידועה הסיבה האמיתית מדוע גוגל בחרה לחסום את התכונה לחלוטין. הקלטת שיחות היא אמנם בעלת יתרונות, כמו שמירת שיחות שיש בהן פרטים חשובים, או לפעמים להיזכר במשהו חשוב, אבל מנגד – היא מעלה גם שאלות הנוגעות לפרטיות.

גוגל נקטה צעד דומה גם בגירסת אנדרואיד 6 (Marshmallow) בשנת 2015, אבל אפשרה למפתחים להציע אפליקציות משלהם להקלטת שיחות.

חובבי התכונה ממליצים לא לשדרג את מערכת ההפעלה ל-9 החדשה ולחכות עד שגוגל אולי תחזיר אותה, ואולי לא…

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דליה

    יש אפליקציות בתשלום, אלא מקליטים חוקיים? בגלל שזה בתשלום?

  2. דליה

    פשוט לא להאמין תוכנה כל כך טובה, אני כעובדת עם מלא אנשים, כשהייתי מתיישבת בסוף יום עבודה עמוס ומשחזרת את כל השתלשלות הטלפונים, יודעת בדיוק מי בקש מה, זה כל כך חסר לי אפשר, להחתים אותנו שלא נעשה כל שימוש לרעה, אבל תנו לנו לעבוד בכייף

  3. איבט

    חמור מאוד, הקלטת שיחות חשובה מאוד, לא הגון בכלל, חבל דשידרגתי את המכשיר לגרסה 9, אין שום חדש תחת השמש, תחזירו במהרה את ההקלטות שיחות

אירועים קרובים