דל: נגיע להכנסות של יותר מ-100 מיליארד דולר ב-2022

החברה צופה עלייה דו ספרתית ורציפה בהכנסותיה בשנים הקרובות - כך עולה ממסמכים שהגישה ל-SEC

מקום 31 בעשירי תבל. מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: יח"צ

דל צופה כי תגיע להכנסות של כ-103 מיליארד דולר בשנתה הכספית 2022 – כך לפי מסמכים שהיא הגישה לרשות לניירות ערך בארצות הברית, ה-SEC.

יצוין כי דל הפכה לחברה פרטית בשנת 2013. על פי דיווחיה לבורסה, החברה צפויה לעמוד על מחזור הכנסות של 87.5 מיליארד דולר בשנתה הכספית 2019 – נתון המשקף גידול של 9% לעומת הכנסותיה בשנת הכספים 2018, שעמדו על 79 מיליארד דולר. ככלל, היא צופה צמיחה דו ספרתית באחוזים בשנים הקרובות, מה שיביא לכך שהכנסותיה ב-2022 יעמדו על בין 99.5 ל-103 מיליארד דולר.

הכנסות לפי קבוצות

ההכנסות של ISG, קבוצת פתרונות התשתית של דל – שכוללים מערכות אחסון, שרתים, הגנה על המידע ורישות – יגיעו ל-34 מיליארד דולר בשנה הכספית 2019. החברה צופה כי בכל אחת משלוש השנים הבאות תחווה קבוצה זו גידול של יותר ממיליארד דולר, עד להכנסות של 38 מיליארד ב-2022.

הכנסותיה של קבוצת המחשוב האישי (קליינט), ה-CSG – שכוללת לפטופים, נוטבוקים ותחנות עבודה ארגוניות – צפויות להניב לדל בשנה הכספית הנוכחית 42.5 מיליארד דולר. גם קבוצה זו צפויה לגדול מדי שנה במיליארד דולר ולעמוד על הכנסות של 47 מיליארד ב-2022.

מה עם VMware?

דל צופה כי ההכנסות של החברה הבת שלה, VMware, יעמדו ב-2019 על 8.8 מיליארד דולר – נתון המשקף כמעט 10% מכלל המחזור של דל, שכאמור – צפוי לעמוד על 87.5 מיליארד דולר. מכירותיה של ענקית הווירטואליזציה צפויות להגיע ב-2022 ל-11.6 מיליארד דולר.

בחודש שעבר אמר מייקל דל, מייסד ומנכ"ל החברה, כי ענקית ה-IT אינה מתכננת לשלב את עסקי התוכנה העצמאית של VMware עם שאר החברה. זאת, על אף שהיא חתמה על עסקת ביי-אאוט לרכישת המניות העוקבות של VMware, בסכום כולל של 21.7 מיליארד דולר.

ההערות של דל הגיעו לאחר שמועצת המנהלים של VMware ו-ועדת סקירה מיוחדת העניקו דיבידנד מיוחד בסך 11 מיליארד דולר לכל בעלי המניות של החברה, ולאחר ההודעה הרשמית על כך שאחרי חמש שנים שבהן נעדרה מוול-סטריט, דל מוכנה לשוב להיות חברה ציבורית. החברה יצאה לפרטיות כדי לבצע תכנית מפנה מסיבית בשוק המחשוב המשתנה, אך כעת היא מוכנה לחזור כישות ציבורית וככוח חזק עוד יותר במגזר הטכנולוגי.

שותפים עסקיים של ענקית ה-IT, שנכחו במפגש עם אנשי דל שסיפקו את הנתונים, אמרו כי "אין הרבה חברות גדולות שצומחות בקצב שכזה. מדובר על נתוני צמיחה מרשימים למדי – מה שעושה אותנו אופטימיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים