וונאג' רכשה את טוקבוקס תמורת 35 מיליון דולר

העסקה נעשתה במזומן ● הנרכשת מאפשרת להוסיף לאפליקציות, אתרים ומכשירי IoT חווית וידאו בזמן אמת בתוך זמן קצר בעזרת הטמעת מספר שורות קוד

09/08/2018 16:55
וונאג'. צילום: יח"צ

וונאג' (Vonage Holdings Corp) רכשה בימים אלו את טוקבוקס (TokBox) תמורת 35 מיליון דולר. הרכישה נועדה לסייע לחברה לספק פתרונות תקשורת נוספים עבור מפתחים ועסקים בתחום הווידאו. המכירה נעשתה במזומן.

בוואנג' אמרו השבוע כי טוקבוקס היא ממובילות השוק בכלים למפתחים המאפשרים להוסיף לאפליקציות, אתרים ומכשירי IoT חווית וידאו בזמן אמת בתוך זמן קצר בעזרת הטמעת מספר שורות קוד. הרכישה מסייעת לוונאג' גם בפיתוח פלטפורמת ה-API שלה, באמצעות הוספת ווידאו ליכולות הקול, הודעות טקסט והודעות IP.

בין לקוחות הנרכשת נמנים גם קיקסטארטר (Kickstarter), המאפשרת ליוצרים בפלטפורמה שלה לשדר בזמן אמת את מה שהם עושים לקהל העוקבים והמשקיעים שלהם צ'האג (Chegg), אשר בנתה זירת מסחר שמחברת בין תלמידים למורים ללימוד מקוון דרך שיחות וידאו; קאמיו (Camio), המאפשרת לכל משתמש להפוך כל מכשיר עם מצלמה למצלמת מעקב חכמה ובי מיי אייז (Be My Eyes), המאפשרים לכל אחד להתנדב ולעזור לעיוור לראות.

בחברה הוסיפו כי "שוק התקשורת משתנה. המערכות עוברות לכיוון הענן ואיתן גם פתיחת השוק למפתחים. כשכולנו מסתובבים עם מצלמה אחת או יותר בכיס, עסוקים בלצרוך וידאו ואפילו ליצור וידאו, ראינו את הצורך הגדול להנגיש את היכולות האלה לקהל המפתחים".

תוצאות עסקיות טובות יותר

דיוויד פרסון, מנהל הכספים הראשי בוונאג', אמר כי "הרכישה ממשיכה להוות חלק מהותי באסטרטגיה שלנו להתרחב לקהל השוק הרלוונטי ולהאיץ את קצב החדשנות של המוצר שלנו, בשעה שאנו מספקים ללקוחותינו פתרונות חדשים להניע עבורם תוצאות עסקיות טובות יותר".

לפני כשנתיים וונאג' רכשה את נקסמו (Nexmo) המספקת פתרונות למפתחים שרוצים להוסיף הודעות טקסט ושיחות טלפון למוצרים שלהם. הרכישה של טוקבוקס באה בין השאר להרחיב את הפעילות הזאת לעולם הווידאו ובכך לספק פתרונות רחבים ומגוונים יותר לקהל הלקוחות של נקסמו שנושק לחצי מיליון מפתחים.

"בפעם הבאה שהנהג של Gett מתקשר אליך לשאול מאיפה לאסוף אותך או שאת מורידה אפליקציה ומקבלת SMS עם סיסמה את יכולה להגיד תודה לוונאג׳ שמעשירה את חווית המשתמש שלך באפליקציה", הוסיפו בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים