חשד: הכירו הומואים באפליקציית היכרויות – והיכו אותם

נערים תושבי ירושלים נעצרו בחשד שניצלו את גריינדר על מנת לבצע פשעי שנאה נגד להט"בים, לקראת מצעד הגאווה בעיר

גריינדר. צילום אילוסטרציה: Vidovichenko, BigStock

גריינדר היא אפליקציית היכרויות פופולרית לבני קהילת הלהט"ב, אלא שבשבוע שעבר, לקראת מצעד הגאווה בירושלים, היו מי שככל הנראה השתמשו בה למטרה אחרת לגמרי: ביצוע פשעי שנאה נגד הומואים.

המשטרה דיווחה היום (ג') כי עצרה בסוף השבוע שישה בני נוער בני 15 עד 17, תושבי ירושלים, בחשד שלכדו בגריינדר שלושה גברים, קבעו להיפגש איתם ותקפו אותם באבנים ובמקלות. אחד המקרים אירע בדרום הבירה, והמותקף בו נזקק לטיפול רפואי. בהמשך הגיעה המשטרה לשני גייז נוספים שהותקפו באותו האופן ובאותו האזור. בעקבות זאת היא עצרה את אחד החשודים בתקיפה, נער בן 16, ולאחר שחקרה אותו עצרה את החשודים האחרים.

הסעיפים שבהם נחשדים הנערים הם תקיפה הגורמת חבלה של ממש על ידי שניים או יותר, תקיפה בצוותא לביצוע פשע וקשירת קשר לביצוע פשע. כולם כבר שוחררו לבתיהם – שלושה מהם אתמול והאחרים היום.

תקיפה לאחר היכרות באפליקציות היכרויות היא תופעה רווחת למדי – בקרב להט"בים ובכלל. רק בתחילת השנה נדון גבר מדאלאס, טקסס, ל-15 שנות מאסר, לאחר שתקף גברים שהכיר בגריינדר ושדד אותם.

התקיפות הנוכחיות אירעו בשבוע שבו שטף את הרשת ואת ירושלים גל הסתה נגד להט"בים, לקראת מצעד הגאווה בעיר. כך, מאמר באתר ערוץ 7, שטען שארגוני הלהט"בים משתפים פעולה עם "האויב הערבי הנאצי", הוסר לאחר שהועלה, ויוטיוב הסירה סרטון של בנצי גופשטיין מארגון להב"ה שקרא להפגין נגד המצעד וכינה את הפעילות של קהילת הלהט"ב "טרור". פעילים בקהילה הגישו תלונות נגד המקרים האלה ומי שעשה אותם, אולם בינתיים אין איתן כל חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים