עולם הדייטים על פי פייסבוק: ככה זה ייראה?

הרשת החברתית הזמינה את עובדיה להתנסות בפיצ'ר הדייטינג החדש שלה בתקווה לשחררו בהמשך גם לציבור הרחב ● תתחרה בטינדר ומאצ'.דוט.קום?

05/08/2018 13:04
פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) הפיצה בימים אלו בקרב עובדיה פיצ'ר חדש להתנסות הנועד להיכרויות ודייטים. בהתאם לתוצאות הפיילוט, יוחלט בהמשך האם לשחררו לשימוש הציבור הרחב.

חרף השמועות כי מדובר יהיה באפליקציה נפרדת שתתחרה באפליקציות ההיכרויות המובילות כיום בשוק, ובראשן טינדר (Tinder) ומאצ' דוט.קום (Match), החברה שחררה בשלב זה את השירות כפיצ'ר פנימי בתוך הרשת החברתית. כך, הפיצ'ר יכלל למעשה בתוך אפליקציית פייסבוק המוכרת למשתמשים, לצד יתר הפיצ'רים המשולבים ברשת החברתית

עובדי החברה בוחנים ומנסים בימים אלו את השירות החדש באופן התנדבותי לפי בחירתם. עם זאת, בהנהלת פייסבוק הבהירו לעובדים כי השימוש אינו מיועד להיכרויות בין הקולגות עובדי החברה, אלא רק לבחינת השירות בהיבטי חווית משתמש ותקלות טכניות בשלב ראשוני זה.

פרופיל נפרד להיכרויות

ג'יין מנצ'ון וואנג, בלוגרית שעוקבת אחר פיתוח הקוד של פייסבוק, צייצה על כך בטוויטר (Twitter) בסוף השבוע האחרון וחשפה את המראה הנוכחי של הפיצ'ר החדש. מדבריה עולה כי בין השאר מאפשר הפיצ'ר למשתמש להגדיר מין, מיקום והעדפה של מין בן או בת הזוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים